nUFFNANG

Tuesday, April 6, 2010

Aku Suke...kopi!

Aku Suka Kopi..

Suka minum kopi tak?...aku suka sangat2. masa aku bebudak lagi, kopi dengan biskut kering mmg tak leh pisah. cecah and cecah..hehe

Dari masa bebudak dulu sampai meningkat remaja, tak berubah. tp bila aku mula kene migrain, aku stop minum kopi sebab kata mereka2 yg di luar sana, kopi boleh buat migrain lagi teruk. so aku stop la kejap.

Kejap jer stop. hehe. aku bedal jugak la bila aku dah mula keje, teringin nak minum kopi blended. Starbuck, coffe bean, san francisco, antara tempat yg aku suka g menenggek layan kopi. hehe

mmg la mahal kan tp tak la selalu. bila masa teringin jer. kopi kampung pun aku layan jugak tp jarang sangat. kopi biasa aku buat sendiri dan minum kat rumah jer. kalu kat kedai mamak atau kedai makan lain aku biasa order teh o ais. yg kenal aku tau la, tak de air lain...hehe

Kopi ni dah jarang aku minum. tp kalu ada kaki kopi, mmg aku layan...tp sebab tak de kawan yg sekepala layan kopi, tak de la kanz...

dah citer pasal kopi. yg aku suka. tp main dengan demam, batuk dan sesak nafas nie, aku tak la minum kopi. tunggu sihat la yer..ahaks..

No comments: