nUFFNANG

Wednesday, November 26, 2008

Baru Pulang Dari KEdah...KEje Oh KEje!!

assalamualaikum dan selamat sejahtera semua...huh dah bersawang kan...lama aku tak update blog ...semalam baru balik dari KEdah, baru sekarang ada masa untuk update....apatah lagi nak menjengah blog-blog lain...kenapa yer?...

ini semua kerana kesibukan kerja. aku outstation ke alor setar selama 15 hari (2 minggu lebih). so susah la aku nak uodate blog. lagipun aku tak de pc kat sana. kalu nak ke cc agak jauh jugak dan ramai plak tu....tetapi jauh tu tak kisah tetapi soal kerja...

kebetulan jugak keje luar di alor setar, juga kampung aku...maknanya 2dalam1 la..hehe..untungkan....tetapi dengan kekangan kerja yg banyak, tambahan plak yg buat keje cuma bertiga (biasa berempat) so mmg terkejar-kejar masa.

dalam minggu tu selain dari bz kerja, aku sibuk dok melayan famili aku. terutama sekali kakak aku. dia sakit. so aku sorang je yg boleh layan karenah dia....

just a short story about my sister...kakak aku ni sakit di bahagian kepala...so pemikiran dia macam kebudakan sikit. jadi kene ajak dia leka dari memikir pasal sakit dia tu,,, so bila malam selepas aku siapkan working paper aku mesti luangkan masa main PS2 dengan dia. kesian, doktor nasihatkan kitorang famili supaya jgn kasi dia susah hati atau bersendiri. so kalu bab masa main, aku lah keje dok layan dia. tp bila jauh, abg aku akan amik alih....so kebanyakan masa biasanya malam aku mmg layan kakak aku main game ps2 la...boleh jer kan!!! :)

so sepanjang minggu mmg aku habiskan masa kerja dan siapkan working paper. sebab balik ke ke HQ aku kene submit report tu pada bos. dan pada minggu ni plak aku kene pergi Genting... ada persidangan di sana...4 hari 3 malam....kene plak aku jadi MC majlis...ntah sempat ke tidak nak siapkan skrip dan laporan untuk bos. minggu depan dah kene keje luar lagi...mau 3 minggu...huhh letih!!!

apa nak buat kan. dah nama pun keje tp hari last yg seronok. pertama sebab sempat siapkan pemerhatian dan working paper...tak gugup jadinya bila bermesyuarat pada hari terakhir. dan kedua nak jumpa org yg paling akrab....mmg teringat sangat. tak sabar.....

tp ada plak kejadian masa kat airport...masa nak flight balik ke KL....mmg sakit hati...

nantilah aku citer kan yer... apapun im back ...ok... :)

wachaaa!!!

5 comments:

Jijie Armidza said...

u've been tagged!!

ita.itu said...

wah lama giler ko menyepi ek..ko bio betul..bz ek

Anonymous said...

salam dari Dublin.. saje2 je ziarah sini jap.. rajin2, meh laa jenguk2 my blog.. :)

eedany said...

Wah busy bangat u wie! Welkam bek!

Cian yer akak u...semoga cepatlah dia sembuh.

maliksutanmuda said...

kunyeet:..arghh tidakkkkk!!!! (jerit kuat)

kakita: mmg bz akak ...badan pun dah naik ni...makan jer...maklumla dok umah...ahaks!

kitaro:...thnks sebab datang menyinggah...sure..pasti...dan akan selalu jenguk ahaks!

eddany: thnks. i pun slalu doa kesihatan dia supaya semakin baik.