nUFFNANG

Tuesday, November 4, 2008

Mana MAu Pegi?

Aku start dengan makan2...memori korner kat area gombak kalu tak silap aku la,,,banyak restoran makan tp kitorang pilih nak mamam kat sini.

tmpat ni konsepnyer tak la berbeza sangat dengan Old Town punyer tp apa yg berbeza ialah rasa makanannya dan toilet dia..mmg best...*sori foto toilet aku tak amik...segan..~~
susun atur kedai very nice. dan pekerjanya lelaki melayu..tak de pompuan...erm...apasal?..mana ke tehe...(mana ku tahu)

Kopi Mocha
sedap sangat. kene plak time cuaca panas,,,,huhu!
Roti aiskrim....
apa ntah nama dia...aku lupa...tp marveles sedap...aku mmg puas hati la makan kat sini,.
Nasi Lemak rendang Ayam.
paling sdap bagi aku. mmg nak lagi la jawbanyer...tp dah bedal roti tadi agak kekenyangan la, bukan apa kene la lapik perut sikit, karang naik keatas sana kelaparan mmg tak hengat, dah la makan pun dah mahal. so eloknyer makan yg berat2 dulu.
mana kitorang mau pegi?....cuba teka?

8 comments:

Mieza's Penny said...

uwaaaaa....sedapnya makanan2 ittew...ko ni jhtlah awie....:p

maliksutanmuda said...

hehehe...ala akak nie...tak jahat tp nakal...akak, diet kan?...ups,,, sowi...:)

ita.itu said...

wah cantik la dia nye mug..nmpk special ek...pandai ko pilih tempat ye wie

maliksutanmuda said...

la, mug je ke yg cantik?..huhu...apa la akak nie...huhu sadis tau, foto makan dia tak puji pun cantik...huwarghh!!

aShaBuLz said...

roti eskrem tu nmpk sedap ya amat!! ades....berdarah idung tgk(mcm tgk lain jer..haha)

aperpun rsnyer pasni korang nk g....genting!! btol x? huwahahahaha...

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
KeMatZ said...

wehh kat ner tu weh.... macam menarik tertarik plak tempat tu....

MOLY said...

haa .. kat mana nih awie
menariksssssss !!!