nUFFNANG

Friday, November 7, 2008

Nak Hentam Pin....

huh...minggu ni asyik makan jer...takde excercise pun. so semalam aku nak bersukan...biasalah kalu tak de apa sangat, aku main boling. dah lama rasanya tak main boling ni sejak selepas raya nie.
lokasi pecah pin kali ni di Metro Point, KAjang...Ampang Superbowl ok..jgn ingat kat kajang takde tempat boling..hehe boongkak kejap..so main dalam 5 game jer...bukan tak larat nak main banyak tp sebab main sorang kan tak feel...so layan jer la....

mula game pertama tak berapa bagus la...jatuhan pin pun cuma 168 jer. banyak split dan spares...erm...so kene ubah sikit la skill kan...standing point dan position pun nak kene tukar sikit..

dah tukar bagai baru la dapat rentak....dapat la fokus....kene fokus beb sebab kiri kanan aku ramai yg main..bebudak lain maybe suka2 tp aku serius beb...hehehe...so kene main betul2...tak boleh ar kalu main dalam keadaan terganggu...tu yg kene fokus tu...

akhirnya strike jugak uols...dah baiki teknik dan dapat rentak balik baru le sedap main...tak lama ada kawan datang join tp lane sebelah jer...hahaha bagus jugak ada sparing...so apa lagi, test power arrrrr....
Muka hepi bila ada strike...pocket plak tu!!! Yea yea....sukerrrrrrrrrr!!!

Muka bengang bila tak dapat strike. lagi sakit jiwa bila jadi split...huh...mangkuk tullll!!!


Foto bengang ni jugak aku tujukan khas buat sorang blogger yg tag aku..suruhnya aku snap foto pada masa tersebut...tp time aku kat pc aku dah bersiap bagai nak g main boling...so time main tu baru teringat tag, so snap dan terus update hari nie..sori yer kemats, time ni aku teringat...kira aci la kan...lagipun tak de dalam syarat yg ko letak...ahaks

so ni lah keputusan aku semalam. 5 frame jer....
  1. 168
  2. 201
  3. 179
  4. 194
  5. 181

so badan pun kepenatan, keletihan dan dah berpeluh...huhm, walaupun ada aircond tp masih berpeluh...tu yg bagus kan...bakar lemak yg dah berkilo2 hendaknyer...huhu...pe pun kan....kene senaman sikit la...joging ker, g gym ker, renang ker atau main boling...so lepas balik dari outstation nanti aku nak aktif balik bersukan...so nak ajak korang semua jom la kita bersenam dan bersukan....ok

"Manfaatkan Sukan dan Riadah Untuk Kesihatan Diri Dan Seisi Keluarga"

*pesanan dari Awieworld...wachaaa!!!

14 comments:

ita.itu said...

wah kommg ada gaya pandai main la wie...siyes wei..akak haram reti..aku baling sesuka hati jek..hehe

Mieza's Penny said...

wah ada gaya la...jgn msk longkang udah...majulah sukan utk negara...!!

maliksutanmuda said...

kakita & kakmiza:...tak la pandai. saya masih belajar lagi akak..

*jom kita main boling nanti nak?..ajak la famili akak...kita bakar lemak sama2...hehe

aShaBuLz said...

mak ai...main 5 game...x tercabut ker tgn? gila gempak score!! huh..br ingt nk ajk lawan. x jadi la...har3...

KeMatZ said...

ohh tak aci... mana lehh dia kena depan pc beb... mana ada depan lane... wakakkaka

maliksutanmuda said...

ash: mana ada tercabut..pakai tangan besi kan...hahaha...jom ar try lawan sama...aku pun baru je belajr mmain...

kematz: oh gitu ek...dah tu kalu betoi time tu sama jer pakainyer masa baca tag ko...kira aci la kan ..ek... :P

lillies said...

fuuhh..!!terror tu..!!nanti ajar aku ek..bolekan sayang?
hehehe...

aShaBuLz said...

ohohoho...lupa nk gtau. bro, anda d TAG. kalo ada bran, sahut la cabaran kat dlm blog..muwahahaha

eedany said...

yup baru perasan wie... dah lama ko tak main bowling kan, kan?

:)

izman said...

ni aku suka blog ko: bowling, wayang, makan. teruskan.

Najib Ariyan Ali Basha said...

Kalau main sesorang ni Awie adalah masa yg terbaik nak tajamkan skill kita.. kalau main reramai kita tertekan sikit... Abg Bear pernah nampak sorang awek siap amik dua lane lagi main sesorang... tujuan.. practise dan memang dia bagus balingannya... so teruskan praktis... Abg Bear ada bola boling lama nak jual nak tak??? hehehehehe

BurungBelatuk said...

wah,terer gak tu ek...nti leh la kita kawteam p men boling...

Anonymous said...

suka bowling! =]]

Jijie Armidza said...

Uols kena tag....

sila jawab k...........