nUFFNANG

Sunday, August 17, 2008

16 August '08-China: Meriah!

Tiba giliran dari negara China, selepas tuan rumah MAlaysia menujukkan keupayaan dalam persembahan bunga api. bagaimanapun, persembahan dari negara China jelas lebih meriah dan menarik perhatian penonton di sekitar PICC seluruhnya...




Memang riuh la dengan sorakkan,,,,dan ramai sangat yang datang nak tgk persembahan dari China rupanya. Mungkin selain mereka kini sedang menjadi tuan rumah sukan Olimpik, Beijing, China juga dikatakan pengeluar utama mercun dan bunga api..hehehe

So tak mustahil, mereka boelh menjadikan persembahan bunga api ini menjadi lebih menarik dan meriah...apapun, pada 20 Ogos nanti, giliran Canada pula,,,,so aku tak dapat nak tgk dan foto 2 negara dalam minggu ini kerana akan balik bercuti..huhu


apapun, ada banyak foto bunga api yg menarik dah aku snap tetapi aku letakkannya di facebook.
ok...salam dari awie....wachaaa!!!

9 comments:

Mediviron UOA Clinic said...

gorgeous photos as always,awie

maliksutanmuda said...

thnks chen....ni sikit jer chen, ada lagi i letak kat my facebook... :)

ita.itu said...

wie..cun ooo..pandai ko snap wie..nangis akak ngk

Shah said...

Cantik gambar2. Tahun ni tak dpt la aku nak gi tengok sebab semua mlm competition aku ada hal pulak.

eedany said...

Wah... cantiknya photo u ni wie...

:)

Anggerik_putih said...

cantik!!! stunning!!!

echah_syed said...

sgt cantek!! kita kat sabah gigit jari je laa :p

@tune® said...

wow..dpt capture secara terang...nice..

izman said...

tahun lepas aku gi tgk dua kali, tahun ni tak sempat. musti lagi bestkan.

nice pics. dapat tgk gambor ko ni pun dah bagus sgt dah.