nUFFNANG

Saturday, August 9, 2008

Kenangan Tinggal Kenangan!!!

Malam ini merupakan malam yang amat perit bagi aku untuk menerimanya...


setelah aku cuba memahaminya, cuba menguji diri ini dan dirinya, kini berakhir sudah kisah aku dan dia...


Banyak kenangan indah telah dihabiskan bersama.....


ya, silapnya aku terlalu lama menyembunyikan rasa.



Aku cuba, mahu si dia...faham dan mengerti dengan kata hati, bukan dari mulut sahaja...


Tetapi apa kan daya, hanya dengan sekelip mata, jawapan yang aku terima....



.....sememangnya hampa belaka.......


Setelah apa yang terjadi pada aku, aku sudah bersabar dan bersabar.



ada kala aku keliru....pada siapa....ya, pada siapa....



tetapi mlm ni, terjawab sudah....pengakhiran dan kesudahan ceritera yang cuba aku bina..


"Aku berhenti berharap....dan menunggu datang gelap...sehingga di suatu saat, tak ada cinta ku dpat"....


"Siapakah, di antara kita...dengan rela menjadi pendusta...." "siapakah, dulu membina harapan, dan siapa....yang memusnahkan impian...atas sebab dan alasan kau lahirkan perasaan, bagai taufan...tiba2 datang...dan menghilang...."...


kadang2 aku heran , kenapa ada yang tak suka pada aku...ada yang benci...dan cuba mengelak dari aku....


aku ni hanya insan biasa...sememangnya seperti insan lain jugak..ada salah dan silapnya....

tidak boleh kah aku dimaafkan?....tidak bolehkah orang lain memaafkan aku?..jika aku ada salah dan silap....aku memohon maaf...

sekiranya sesiapa yang berkenaan terbaca entry ini, aku berharap...mereka senantiasa berbahagia,,,ya, berbahagia disamping mereka yang tersayang....


'Istilahkanlah peri cinta mengikut kata hatimu....isikanlah cinta dengan keikhlasan dari hatimu, serikanlah cintamu itu dengan kasih sayang mu...."

Terima kasih...sangat2 terima kasih.....

'Penantian Suatu Penyeksaan"

Salam...

3 comments:

noor azila said...

salam...
sabar, sabar dan sabar selagi awie masih mampu bersabar...setiap kedukaan pasti ada kebahagiaan nanti..masanya kita tak tahu...yang penting sekali, kuatkan hati, cekalkan jiwa, tabahkan hati untuk menempuhnya dengan redha dan sabar..setiap yang berlaku, pasti ada hikmah yang tersembunyi...sabar ye wie..semoga suatu hari nanti sinar bahagia akan menerangi kehidupan awie..sabar ye...

Anonymous said...

sabar lah..sabarlah..selagi berdaya dan mampu bersabar...setiap kedukaan pasti ada kebahagiaan..setiap yang berlaku pasti ada hikmahnya..yang penting awie kene tabah dan cekalkan hati, kuatkan semangat dan sentiasa redha menerima ujian,dugaan dan cubaan DARINYA....semoga sinar bahagia akan menjelma jua suatu hari nanti..amin..sabar ye wie...

Happiness said...

Rilex lah ..Allah tak tulis pun dalam Quran yang yang jodoh ko dgn si polan tuh...sorry agak lurus komentar aku nie