nUFFNANG

Friday, August 15, 2008

World Fireworks Competition-PICC, Putrajaya

12 haribulan baru2 nie, bermulanya pertandingan bunga api peringkat dunia....kat purtajaya, near PICC...so aku mengambil kesempatan ini untuk menikmati keindahan persembahan bunga api yang indah permai..bleh...hehehe

PICC...bermula dengan tuan rumah, Malaysia....agak lewat sikit mulanya, tak sempat nak setting apa2 tetiba baru perasan, bateri kamera aku dok blinking jer. rupenyer nak abis...warghhhh nak nangis jer rasanya....!!! hampeh!!!!
tp apa nak buat, ada sikit jer lagi, janji dapat...balun jer la...so ni jer yg dapat aku letakkan. selebihnya di facebook ok...wachaaa!!!









So ini jelah yang termampu. ada geng bebudak ofis aku yg tak dapat tgk persembahan ni jadi aku masukkan dalam ni supaya korang dapat gak la gambaran apa yang jadi.
so esok ada lagi, persembahan dari china....jam 9 malam boleh la standby. port?....mmg ada, cantik punya port...ok....
kalu nak join email no tepon korang ek..nanti aku sms..my add:
ok uols...nak tido...eh nak buat keje...report tak siap lagi..ahaks!!!

6 comments:

Anonymous said...

tak suka sgt dgn fireworks...
paling bnyk gas beracun yg dilepaskan bila mercun tu dibakar, lebih2 lagi kalau ada sulphur dioxide (penyebab hujan asid). Paling teruk, zal perhatikan permainan mercun ni mengambil masa lama, kadang2 lebih 30 minit... bayangkan berapa banyak karbon dioksida yg dilepaskan.. kesian kat bumi....

maliksutanmuda said...

yer ker...alahai...tp nak buat cam ner,,,dah diorang tunjuk, kita tengok jer...erm...

layan jer la ... :)

thnks sebab bgtau info ni, maklum la aku tak tau plak pasal hal ni..huh!!...

@xiM said...

WAHAHAHA lawagilas gambar gambar firework ituhh!!!

Mediviron UOA Clinic said...

wow. what camera u used for the fireworks pic? setting? impressive!

M@x said...

Hi Awie...Nice capture of the fireworks! Very impressive. I was there too but I punya gambar banyak asap..Huhuhu!

Mieza's Penny said...

cantik gambo2 bunga api tu...

bilalah akak nak smpi sana ek...:D