nUFFNANG

Wednesday, January 21, 2009

Bizi...sowi uols!!!

assalamualaikum dan salam sejahtera....

aku ni rasa macam nak menangis pun ada. bukan apa, keje banyak sangat. sampai badan ni rasa sengal2....sakit2....kepala pening....padahal bukan keje angkat batu bata atau bertukang tetapi tido tak nyenyak...kurang senam dan makan plak tak menentu. huh.,..

nak tak nak, kene siapkan keje dalam minggu nie. tp banyak lagi yg perlu aku buat dan confirmkan. kene interview manager la, department kewangan, suumber dan IT...rasa tak tertanggung tp terpaksa la....huh...

inilah nasib yer, dah keje makan gaji....keje makin banyak...dari hari ke hari...tak putus2. patutlah cuti tahun yang diberi tu agak banyak la jugak...so boleh la rest lepas nie....hehe....

so disebabkan kesibukan ini, aku jarang sangat la dapat update blog. ada kala masa sempat menyinggah dan turunkan komen pada blog korang...

apapun, kalu ada masa nanti aku update la yer...ni pn curi2 taip entry nie...cuma jangan jemu2 datang blog aku ni sdah la.....yer...hehehe

4 comments:

lillies said...

biasala weh.....nama pun makan gaji...kenala ikut arahan...aku ni lagila...balik umah pun masih nak kena pikir hal sekolah...skang ni x pela still bujang..ade mama aku yang tolong sediakan makan minum..besok2 dah kawen...huhuhu...sapela yang nak tolong aku...

agak2 tension, amik je cuti..hehehe...take care..!!

aShaBuLz said...

hahaha..uish tak jemu la. gerenti datang bg komen..wawawawa.

kalo sengal2...try guna minyak angin yg panas tu...kalo tak bleh, minyak masak pun ok what...wahahaha

ita.itu said...

alahai sian nye adik aku ni..hehe..x pe la dik..byk2 bersabo je la..meh akak urutkan nak..hehe

MOLY said...

bizi sokmo yer ..
x pe la .. take ur time

:)