nUFFNANG

Thursday, September 25, 2008

Bebuka ramai2...kat Lot 10

Salam Ramadhan yer...huuh, dah nak raya kan. so di minggu akhir ni mmg terasa la bahang menyambut hari raya ni makin dekat. aku pun tahun ni tak mo la lepaskan peluang untuk raya sakan walaupun esok aku kene flight ke Penang atas urusan kerja..huhu... So semalam we'ols decided berbuka kat LOt 10, Cafe Societe. Datang untuk bebuka jer, bukan shoping pun. tak mo dah shoping, dah habis banyak ringgit dah..huhuhu

NAsi goreng kampung.
Afza order menu nie...mmg meriah walaupun nasi dia ala biasa jer rupenyer. tetapi meriah sangat...hehe
Koeteow goreng...diorder dek kawan we'ols..Ariza..sodap yop...
ni aku nyer makan, koeteow sup la gamaknyer...sedap gak tp halia banyak sangat...aku tak berapa suka halia...erk...kan dah terbuang anginnyer! hehe
Lolly yg dihujung sana tu lambat sampai, so peluang la nak berborak panjang...gosip ler...ups!!!
Ni kawan aku faizal..paparazi gak ni dalam foto memfoto ni..."Gambar aku mana?"

So dah konyang, posing bagai macam biasa la..ala2 ratu dan putera terakhir gitu. asyik snappy gambar org last2 aku yg tak de gambar..huhuhu...sabar deh!!!
Uik, memalu plak...hehe...
menarik ni. kat Bukit Bintang area ada show seni jalanan. kreatif anak muda ni dan berani buat show gini. bagus jugak, hiburan kan. aku suka persembahan diorang. ala2 Bob Marley gitu.
Buat meriam buluh pun syiok tu...Ke Ba BBBOOMMMMMM!!!!
Dah la layan kejap jer. Letih satu badan nie. NAk balik umah dan kemas beg. Bukan apa, Jumaat yakni esoknyer aku flight ke Penang. ada keje kat sana. so terpaksa pack awal2.
Tp dari Penang nanti aku terus balik ke Kedah, my hometown. Huh, tahun nie kuih raya pun banyak, baju raya aku sendiri pun 2 pasang...huh...melaram la gamaknyer..hehe!!!
Apapun di kesempatan ini, Awie nak ucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri buat semua rakan2 yang telah mengunjungi blog awie yang tak seberapa ini.
dan juga nak mohon maaf dan ampun dari sesiapa sahaja especially rakan2 yang mengenali diri saya di atas keterlanjuran dan salah silap perbuatan dan tutur kata yang mungkin telah menyinggung perasaan mereka yang berkenaan.
Awie ni hanya insan biasa. macam yang lain jugak yer. Jadi di hari dan bulan yang mulia ini, marilah kita sama2 bermaaf-maafan ok...Jangan jadi sombong, jangan jadi bongkak...kawan tetap kawan.
Salam Aidilfitri...wachaaa!!!

10 comments:

Mieza's Penny said...

wah makanan nya buat perut akak heavy metal..:p

salam aidilfitri gak...:D

maliksutanmuda said...

hehe...ya ampun kak mieza ya...selera kan...harus tu..ups!!

selamat hari raya akak!!

ita.itu said...

wah lot 10 tempat akak tuh..haha...president kan..haha

Anonymous said...

iols memang pemalu..muahah

akupunyahal said...

Selamat Hari Raya Maaf Zahir dan Batin

eedany said...

Selamat Hari Raya Aidilfitri wie...

kalau ada tersilap kata, terkasar bahasa...maafkan lah yer...

ceria selalu di aidilfitri wie...

watcha...

:)

MOLY said...

Selamat Hari Raya Aidilfitri Awie
Dan selamat balik kampung
:)

maliksutanmuda said...

thnks uols semua..salam aidilfitri....

rindu la kat korang semua...time ni aku kat cyber cafe kat alor setar..tak peduli...mesti cari gak nak baca blog korang\

selamat hari raya yer..muahzz

Najib Ariyan Ali Basha said...

Bersempena dengan Aidil Fitri tahun 2008 ini, Abang Bear mintak maaf atas segala keterlanjuran .....kita melangkah meninggalkan ramadhan yg barakah dgn berat hatinya di samping gembira menyambut tibanya syawal yg mulia.... semoga persahabatan kekal dan sentiasa dalam redha Allah.....

Ketupat diletak di atas para
Rendang diletak di bawah titi
Andai ada tersilap bahasa
Maaf dipinta menyusun jari

Adat jauh kata mengata
Adat dekat puji memuji
Andai ada tersilap kata
Maaf dipinta sepuluh jari

Sungai disusur sepanjang sehari
Dalam gelap menangkap ikan
Kami menyusun sepuluh jari
Salah dan silap harap maafkan

Selamat Hari Raya Aidilfitri
Maaf zahir dan batin dari Abang Bear

wassalam

lillies said...

jgn lupa add aku..
miss u...hehehehe....
jgn lupa comment skali tau..