nUFFNANG

Saturday, September 13, 2008

Di KL...Sendiri...Layan Diri....hehe

Alunan muzik gambus...asyikkkkk!
Spaggetti Black Pepper Chicken

Selamat berpuasa....huh..im back. dah seminggu aku di Ipoh. Keje luar. Erm, mmg memenatkan. tp apa boleh buat. sudah tanggungjawab kan. so hari ni, aku ke KL. rasanya dah lama tak ke KL. so aku ke Sogo, yg banyak sangat salesnyer...lariks siot!.... kemudian ker Berjaya time Square.

Bubur Cha Cha

dah lama duk lepak kat BTS, aku tak tau nak buat apa lagi dah..sekadar menunggu masa berbuka. So bila masanya, aku berbuka kat...

Ocean Blue (rasa peach)
Sweet chat...boleh tahan jugak tempat dia...selesa sangat. dan spagetti dia sedap. hehe...tau jer la aku suka sangat spaggetti...so berbuka pun order tu jer la...tak kisah la kan...(kempunan pun ada..ahaks)
sebelum berbuka. ada byk show...antaranya persembahan ghazal, cak lempong dan yg paling menarik, cara memakai samping...ni yg aku suka sebab rasa tak lengkap kalu tak pakai samping dengan baju melayu di hari raya nanti kan....diatas ialah cara nak lipat samping bunga..
Samping cara JAwa
Ni la caranya nak mengikat samping ala Jawa...guna samping yg tak berjahit...kemudian lipat di hadapan zic zac....kemudian diikat dengan bengkung...erm menarik kan?...

erm, pe pun. setakat hari ni ajerlah yg dapat aku update...mlm ni nak packing barang dalam bag...sebab esok aku bertolak ke JB pulak..., outstation lagi......keje oh keje...


kalu ada internet kat hotel yg aku menginap tu, leh la jenguk blog kawan2 yg lain yer. dan boleh update dari sana. apapun, salam dari awie...insyaallah dipanjangkan umur dan rezki, kita berjumpa lagi...ok...

salam rindu dari awieworld....

7 comments:

Anonymous said...

Ewah..berbuka ngan makanan western ek ..spaggeti gitu! Sory bebanyak coz x dpt join...Semanjak bulan puasa ni ada turun berat badan x awie ?
AZMI..

Mieza's Penny said...

sedapnya spaghetti black pepper tuh...hrs neray nih...:D

bgs kan klu nak blaja ikat samping ni...tp hubby akak pakai kain pelikat lalalala...hiks

maliksutanmuda said...

azmi:..sesekali leh ler...tekak ni teringin plak..hehe...tak per, lain kali la yer bebuka sama..insyaallah

kakmieza:. neray kak jgn tak neray..hehe. saya pun baru tau cara ikat yg betul...erm..harus neray gak...melaram le raya nanti..lalalal!!!!

ita.itu said...

wie.sdpnye bubur chaca tu...sabo je la..jahat tau

eedany said...

raya nanti boleh lah ikat samping cenggitu yer wie...

:)

MOLY said...

blackpepper spaghetti
aiyoooooo
teliur pulak aku dibuatnya ...

Anonymous said...

hmmm yg model samping tu..laki ke pompuan hehe...mcm sesuatew je huhu