nUFFNANG

Sunday, September 7, 2008

Berbuka Di mana?...

salam buat semua...alhamdulillah...dah masuk hari ke 7 yer kita berposa...so semalam aku ngan kengkawang aku ni bercadang berbuka di apa nama ntah, aku tak ingat tp best la...hehe

rasanya ada yang pernah datang ke sini so tau la kan...berlatar belakangkan pemandangan seluruh Kl agaknyer, di waktu malam...cantik kan?...

So sesambil makan, kitorang bergambar. dah jadi perkara wajib..sama la jugak macam yg lain,, bergambar sebagai kenangan...



berbuka dengan nasi briyani ayam yg amat sedap bg aku, makan berempat yer..bukan aku sorang..separuh bahagian ayam tu..huhu...tp habis...tak sangka yer!!!...

lepas tu, rasanya perut ni leh isi lagi. niat di hati nak makan piza. tp last2 diva2 weols ni nak makan piza la plak...piza style arab...apa lagi..kasi hentam la..."piza kasi satu yg besar punya...cepat arrr"

dan sebagai pelengkap waktu berbuka, air blended kalu tak silap aku la, sedap sangat...ada 4 rasa, manggo, tembikai dan lain2 lagi..hehe

lepas makan, weols ke Jusco BAlakong, nak tonton wayang. cite Dont Mess With Zohan. aku dah tgk filem ni, tp kawan2 lain belum, tak kisah ar g tgk lagi pun tak per pasal filem ni mmg kelakar habiz la..so layan jer...(posed kat tiang panggung)/..hehe
so dengan foto syok sendiri itu, tandanya aku nak brehat selama seminggu...hari ni aku ke Ipoh atas urusan kerja. so selamat berposa buat semua rakan2 blog...tak kira la yg suka aku atau benci kat aku (statement?) apapun semoga berposa penuh yer. dan jaga diri korang berbaik..

doakan aku selamat pergi dan balik dengan selamat...(macam g oversea la plak..)..padahal ipoh jer..hehe...

salam dari awie...

wachaaa!!

4 comments:

Mieza's Penny said...

kat mana ko berbuka tu awie...cam best je makanan dia...restoran tinjau ya...yg kat ats bukit tu...:D

slmt pg n balik...

Anonymous said...

apsal semakin gemuk cik abg ooii

Unknown said...

awie,nanti send gambar-gambar kat email iols sekali ye!thanks

eedany said...

dah balik bercuti ke belum ni?

selamat bertugas kembali wie....

:)