nUFFNANG

Saturday, February 21, 2009

berbekalkan 2 bungkus nasi lemak

pepagi jam 630 aku dah bangun. mmg tido tak nyenyak sangat sebab maklumla atas apa yang berlaku pada aku beru je berlaku. so susah nak lupa. terbawa2 dalam mimpi. tak pernah2 aku macam nie.

sbelum ntry ni ada aku bgtau kan, yg aku akan membizikan diri...so hari ni aku nak trening badminton kat ofis. court badminton just tingkas atas skali bangunan pejabat aku. tingkat 13...

bersama bebudak ofis aku seramai 8 orang. sebelum main, so kene la sarapan dulu. kuar umah dalam jam 715 dan gerak la ke ofis. singgah beli nasi lemak 2 bungkus.


tapi mahal la. sebungkus RM1.50. jadinyer RM3 la sebab aku beli 2. lapar siot. semalam tak makan apa pun. so dah beli nasi lemak, then singgah stesen minyak beli air botol mineral 2 botol besar. sampai je ofis aku melantak la kejap. isi perut,...
dalam kul 830 aku naik le ke tingkat 13 dan teruskan latihan. lupa nak amik foto. lagipun tak plan nak terus update kat ofis nie..heheh
dalam kul 11 kitorang habis main, relax kejap dan masing2 bersurai. mmg best sangat. dan aku ingatkan aku tak mampu main single tp alhamdulillah, masih ada stamina lagi. heheh.
so bila dah berpeluh, kat ofis tak de sapa kan..hehehe...so aku sidai la tshirt aku tadi sebab basah peluh...lencun...tak selesa kan...
dah alang2 kat ofis, aku nak buat la keje sikit, sementara menunggu jam 1 sebab nak balik mandi dan bersiap plak untuk latihan boling kat Bukit Jalil.
lepas main boling nak singgah kat Endah PArade Bukit JAlil kejap nak survey bola boling baru. heheh....semalam dah cek kat internet....Roto Grip Cell...pergh,,,,mmg aku giler ngan bola ni...harga nmpak gaya tak mahal sangat...so boleh la grab....hehehe....
apapun kene tgk pada keadaan jugak, fulus pun kene amik kira nanti lari bajet aku,ahask..
sehingga lewat petang aku tak de apa2 plan lagi. so mungkin jugak la kalu di umah aku nak main PS2 game yg dah lama aku tangguh...Tomb Raider The Angel oF Darkness..ok...
aku ucapkan selamat berhujung minggu yer...salam dari Pangeran Cinta @ Awieworld....

6 comments:

lillies said...

wah....semakin kurusla MAS aku ni pasni...hehehe...meh cni lawan ngan aku lak..kita tgk sape yg menang..hehehe..take care...

aShaBuLz said...

aiyo...bznya bersukan, siap men ps2 lagik. bleh lawan ngan sy la camni..muwahahaha

KELIP KELIP said...

waa bestnya main badminton kan? disamping kuarkan peluh dapat menunjukkan skill dan mengajar skill..
yang paling best skali kat opis en awie ni pun siap ada penyidai baju lagi..hehehe...

DatinDiaries said...

wahh..rajin jugak update blog....anyway..nice blog

izman said...

baguslah kalau fikir pasal kesihatan dengan bersenam dan beriadah.

maliksutanmuda said...

bersenam untuk kesihatan diri..


korang pun kene la senam dan bersukan yer...

lillies: nak lawan ek...meh sini...aku smash hidung ko...hehe

kelip2:..penyidai serba guna. murah dan efisien..hehe

datin: thnks sebab sudi kunjung...biasa jer blog nie..(kembang kuncup nie)..hehe

izman;..senam sihat dan kuat...makan pun kuat nie,.huhuhu!!!