nUFFNANG

Saturday, February 28, 2009

selamt hari jadi

salam semua....alhamdulillah...hari ni genapla umur ku 27 tahun. muda lagi kan,..heheh...
so kepada kawan2 yg sms wish tu diucapkan terima kasih.
buat rakan2 yang dah lama tak kontek tetiba sms wish besday, syukur sesangat. ingatkan dah lupa ke...rupenyer memasing sebab bizi...biasa lah kan...apa nak buat..
hari ni aku amik kesempatan nak ucapkan selamt pengantin baru buat maslina dan suami yg melangsungkan perkahwinan mereka hari ni. kebetulan hari ni besday aku, kawan baik aku plak kenduri hari ni...huhu....tp minta maaf la kawan, tak dapat pegi ke kenduri ko hari ni, tp nanti di shah alam aku g yer...insyaallah....
so hari ni aku sambut sederhana di kampung aku.....bertolak petang semalam dari KL tetapi terlalu lewat so kene lah lepak kat umah abg aku kat bukit mertajam. keesokan hari yakni pagi tadi aku amik bas ke alor setar dari butterworth. so hari ni seharian aku bersama kuarga.
aku pun dah lama tak balik kampung. so tu sebab aku amik peluang ini untuk balik kg sambut besday bersama kuarga aku. kebetulan aku dah 90% abiskan keje aku. so boleh la cuti. selebihnya akan aku habiskan bila balik dari cuti nanti.
ni aku dapat update sebb kakak aku dah pasang intenet...P1MaX...laju siot dan murah plak tu. RM49 utk 100mbps. puas hati...aku sekarang pakai streamyx bayar RM110. erm, jeles nie....dan tambah jeles kakak aku dah beli laptop baru. model acer...power giler....hampeh tol kakak aku nie...dengki nie....hehehe...
apapun seronok dapat sembang, jumpa parents aku ...sampai sanggup jalan-jalan sampai perlis....tak hengat nak makan...hehe...
ok nak chow dulu ...nak makan malam besar nie...walaupun tak la ramai sangat...5 orang termasuk aku...belanja makan KFC...tapau 15 ketul ayam....makan 5 orang jer...ha, amik,....kenyang buntang nnati...hehe...ok selamat berhujung minggu....salam dari pangeran cinta!!!

5 comments:

Xis said...

Pangeran
happy birthday to you.. God bless.. Never knew I have a link to my blog in here.. Thanks.

orangrawa said...

happy besday to you pengiran chenta!!

maliksutanmuda said...

thnks uols....

Xis..ada ...tkta u tak per...yg penting..link...hehe


orangrawa...bila la hang out sama ko lagi...huhuhu

MOLY said...

happy belated birthday awie !!
:)

orangrawa said...

awie....aku ada kl ko plak takda...so camana nak karaoke?