nUFFNANG

Wednesday, February 11, 2009

Bukti Kebesaran Allah swt....

semenjak 2 menjak ni kan...mmg aku kebizian. erm....aku pun ada perasan gak ada blogger2 lain pun macam dah malas nak update...tp ad ajugak yg makin byk plak citernyer yer.



seronok baca. tp aku plak ada citer cuma kebizian. ada 2 tag aku terhutang nie ...belum aku lunaskan lagi...sabar yer kawan2....im so sorry sebab tak sempat nak update...















tp saja nak share dengan korang pasal daging yang tertulis kalimah ALLAH SWT. ada sorang blogger ni dia ada buat ntry pasal ni, so nak jugak tgk sendiri kan...ALLAH MAha BEsar....MAha Kuasa....kagum aku...mmg real,,,,dan sebetul2nya mmg benar tiada yg benar selain yang benar2 belaka...


aku pada mulanya tercari2 juga, kat mana letaknya daging yang tertulis kalimah nie...rupanya ramai yg datang tgk...tak kira bangsa dan agama...ini lah kekuasaan Allah swt.


kat mana?...kat carefour alamanda putrajaya. tak sure masih ditayangkan lagi atau tak...tapi insyaallah ada lagi kot..kalu rajin, uols pergilah tgk ya...lihatlah kekuasaan Allah swt...Allahuakbar...Allahuakbar...Allah MAha BEsar dan Berkuasa...

5 comments:

izman said...

Subhanallah. Allah maha Besar

Jijie Armidza said...

Subhanallah....

maliksutanmuda said...

Subhanallah...

ILA said...

Salam mlompat ke sini
penemuan terbaru ..@ dah lama ni??

ermmm..kalau awi berminat tengok gerhana bulan yg baru2 ni..mungkin akan terperasan ada kalimah Allah juga .sila klik video link kat entry akak. cuma akak sgaja tak hebohkan sgat..takut orang kata memandai pula:(
mungkin hanya berimaginasi..

maliksutanmuda said...

thnks kak ila sebab sudi kunjung ke blog saya. slamat berkongsi yer.

untuk pengetahuan akak, mmg baru...dalam awal bulan 2 tahun nie. mmg saya tgk sendiri dan itulah keadaannya. kalu akak masih tak percaya, akak boleh pegi ke carefour alamanda putrajaya. kalu tak de, akak cuba tanya staff situ. mmg diorang tau. ok..