nUFFNANG

Friday, February 20, 2009

Tak Ade Mood

Pada kebiasaannya aku ni susah nak hilang mood. tapi semalam mmg aku down sangat.




Byk benda yg aku fikir...runsing jadinya. Apa yang salah, apa yang betul dengan apa yg menimpa..




dalam pada masa yg sama selain masalah peribadi yakni pada aku sendiri, famili aku jugak ada yang menekan....sikit pun terasa jugak kan!!!





maklumla, bila tertekan aku payah sikit nak pulih...boleh migrain dibuatnyer.






biasanya aku cuba nak redakan atau alihkan perhatian aku dari tekanan kerja di ofis, yg melibatkan perasaan aku, dan macam2 lagi....dengan bersukan...biasalah boling





tapi semalam aku tak bawak alat2 boling aku...so sekadar tgk org main jer lah...kat Metro Kajang.





tp boleh plak terserempak dengan coach aku...heheh...katanya lama tak nmpak aku main dan katanya jugak aku makin berisi....ceh, daripada aku berduka durja leh plak dia buat aku ketawa...thnks sir.....




apapun bila balik umah, aku macam biasa tgk kartun kat astro. layan jer la walaupun mmg tak de mood langsung.




apa yg aku fikirkan yg mungkin terjadi tlah pun terjadi. tak sangka kali ni sangkaan aku agak tepat. dan aku juga cuba untuk bersedia menghadapinya tp aku tak tau selama mana aku mampu bertahan,....




so life must goes on....kene aku teruskan jugak. mana yg ada aku manfaatkan. ok...so aku akan bizikan diri aku dengan aktiviti seperti dulu. harap2 berkesan la..macam therapy la kiranya...hehe...



Salam sayang dari Pangeran Cinta@ Awieworld

1 comment:

lillies said...

sabarla weh....jgn tension2..nanti kang sakit lak...
kesihatan kena jaga k...
weh, dik wan ade msg x?hang tau dak dia dh nikah?nak p tak kenduri dia?