nUFFNANG

Thursday, February 26, 2009

selamat hAri JAdi Buat aku!!!



mmg dah lama kan tak update. kebizian...nak kejar masa untuk siapkan laporan. huhu.


aku ni mcam biasa la, selain dengan keje aku suka bersukan...boling...semalam 25.2.09 aku ada perlawanan boling kat ARL Alamanda, Putrajaya. inhouse punya tournament la nie. 9 pin tap single graded. bg yg tak faham apa yg dimaksudkan dengan 9 pin tap nie, senang jer. peserta kene membowling dengan menjatuhkan 9 pin sahaja dah boleh dapatkan strike daripada 10 pin yang ada....so...mudahkan?...macam mudah tapi susah sebenarnya nak dapatkan strike nie walaupun hanya perlu 9 pin saja...


so bayar RM65 untuk 6 game. cross lane. seramai 64 orang yg amik bahagian. so persainngan mmg sengit sebab ramai probowlers yg turun berentap. erm, aku pun kene la usaha lebih gigih kalu boleh nak tajamkan skill dan tingkatkan jatuhan pin yg tinggi seterusnya menang hadiah la...apa lagi!!! tapi..rezki tak menyebelahi aku walaupun aku cuba bagi saingan tp mmg rapatt sangat. tak jauh beza dengan pendahulu aku...tp aku di antara kedudukan top 30. alhamdulillah...tak ler aku dok last sekali kan...hehehe



so hari ni mmg cergas ke ofis. mmg bersemangat. sebabnya ada makan2 untuk yg sambut besday bulan Februari ni. so siapa yg terlibat?...ada 7 orang kat ofis aku yg sambut besday bulan ni. kebetulan aku dan staff baru ni sama tarikh ngan aku. kebetulan plak kan, nama dia plak sama ngan nama kakak aku dan juga dia adalah junior aku masa aku belajar diploma dulu. semua kebetulan kan....tp yg besnya, sambuat besday sebesar ini di ofis adalah pertama kali sepanjang aku bekerja di putrajaya nie. terharu jugak, ada yg wish selamat dan panjang umur, aku ucpkan terima kasih....


kek tiramisu jadi pilhan kitorang.,.. dari Secret Recipe...sedap sangat2. nmpak tak nama aku pada atas kek itu>?..AWIE...ada kan...kalu tak nmpak alamatnyer...mata rabun sangat ler tu..hehe. so mula dengan bacaan doa dan terus makan2. menu lain macam karipap, mee goreng, buah tembikai merah dan tembikai susu, dan roti jala dengan kari ayam. sedap...




so aku nak ucapkan selamat hari jadi untuk diri aku sendiri. moga aku dipanjangkan umur dan dimurahkan rezki hendaknya. aku juga nak amik kesempatan ini nak ucapkan selamat hari jadi kepada blogger dan pembaca yang menyambut hari jadi pada bulan ini...wish uols pnjang umur juga yer....

ok..salam sayang dari pangeran cinta...awieworld!!!

2 comments:

lillies said...

salam..
Happy Belated Birthday..
Smoga panjang umo,murah rezki...cepat jodoh...
all the best in your undertakings....

:: NbC :: said...

hi, epi belated bday..