nUFFNANG

Saturday, December 6, 2008

Ari ni Cuti..tapi Aku Keje!!! Huarghhh!!!

Hari ni aku ke ofis. nak siapkan report aku...manataknya due datenyer slasa nie, lepas raya...kene submit kat bos kecik dulu pastu bila dah approve baru ke bos BESAR.....huh....makan ke melantak tu?...buat bekalan la uols...malas nak kuar byk kali....sampai pun dah kul 12 tadi...so harus la makan makanan ringan....apa menu aku tu?...check it out...
  1. 4 bungkus roti gardenia inti sambal ikan bilis- diet la konon ganti nasik...hehe
  2. 2 batang gula2 Clorets...untuk menghindarkan bau mulut...mana tau kot2 tertido..air liur meleleh..hheheh!
  3. sebungkus keropok Roller Coaster- kegemaran aku...suker!!
  4. sebungkus kacang Cap Tangan- kalu cap kaki aku tak mau makan...yark!! :P

sambil buat keje, sambil dengar lagu...huh layan beb...realease la kebengangan di kepala ini...pe pun ada 2 bahagian lagi yg aku belum setel...so selamat maju jaya untuk aku... :P

wachaaa!!!

5 comments:

aShaBuLz said...

erk...manyaknyer jajan!! hahahahaha.....lepas mkn jgn lupa buang dlm tong sampah..keh3..

Anonymous said...

Selamat hari raya aidiladha...
uikkk keje ke hari ni..xpa la awie, banyak bawa bekal makanan ringan tu. Sambil keje sambil makang la ek. Panasnya cite kat kabin MAS tu ?
AZMI

MOLY said...

sekali sekala keje di hujung minggu .. layan beb !!

lillies said...

woit!kuat mkn sungguh hang neh....bila nak diet neh?
meh kita lawan tgk, sape kurus dulu...hehehe...kalu aku kurus dulu hang kena bg adiah besaq2 masa aku kawen nanti...bole????

hehehehe...

takut r tu....hehehehe...

Anonymous said...

CIAN AWAK INI....KENA AJAR CIKIT ORANG2 MAS TUE.JANGAN TAHU BELASAH DUIT ORANG TAPI LAYANAN BURUK SEKALI .....APA-APA PUN LAYAN..........