nUFFNANG

Tuesday, December 16, 2008

Dah salah tak ngaku plak!!!

huh bersawang dah..huhu....minggu ni aku amat lah kebizian. rasa macam tak sempat sangat nak jenguk blog....mood pun tak berapa nak ada walaupun story tu banyak sangat nak dikongsikan...


yer lah, memandangkan kerja dan kerja dan kerja....kekadang tu mmg la bosan tetapi bila dah tanggungjawab tu, terpaksalah...kan...

aku hanya ada masa 2 minggu jer..dari minggu ni hingga minggu depan...nak siapkan kertas kerja dan laporannya sekali.....tp nak dijadikan cerita...

hari ni aku bertekak dengan seorang manager....huh, tau ler manager tp bila dah tak betul tu, mengaku ajerlah kan....takkan nak berperangai macam cerita MAS (MAlaysia Airline System), kot...ala, pasal tukar seat tuu...(ada aku cite sebelum nie)...

lantaklah, dalam laporan nanti, mau aku hentam,...tiada lagi 4 bintang buat u..hahaha!!!

p/s* maybe ada yg tak faham apa yg aku maksudkan kat sini, korang agak2 la yer...heheh.apa kes!!!!

3 comments:

lillies said...

bawak2 bersabar r weh..kdg2 ni org susah nak mengaku yg dorang silap..tapi dh sebab hang ada kuasa nak hentam dia...aku cadangkan...HENTAM JA...!!!! biar dia rasa..dia ingt dia tu sapa...!!
hehehe..anyway, juz take care..kot ye pun bz kesihatan nak kena jaga gak k...

Its me said...

memmang saya tak paham

Anonymous said...

kasihan kasihan