nUFFNANG

Wednesday, December 31, 2008

Kasi Gegar....

25 Disember 2008, aku ada perlawanan bowling. anjuran syawal FC. sapa yg tak kenal mamat nie (yg tak kenal, buat2 la kenal)... artis Maestro. agak popular la..tp yer la kan, kalu dah artis Astro ni mana yg tak kenal kan.
so pada hari tu, hari krismas....org lain dok sedap layan tido, aku ngan geng Ebi Fc pepagi lagi dah ke Summit USJ nak berentap nie. tp aku ni dah lama tak main bowling, trening pun dah jarnag sebab aku bizi ngan keje. tp dengan semangat yang kental, aku teruskan jugak la...tp agak meriah sebab lane semua penuh dengan Fc dari artis AF yang lain seperti Nubhan, Noni, Afiq dan Faizal Tahir Fc pun ada. masa bila wujud pun aku tak tau,..ahaks

syawal pun sama join fc
sebelah je ngan lane aku, syawal fc. hampeh tol. aku ingatkan dia tak la hebat mana, rupenyer siap ada bola sndiri dan main 'spinner' lagi. huh, tak sangka yer...so lepas balingan rasmi dek syawal, kitorang pun mula la berentap.
banyak hadiah yang ditawarkan selain trofi dan hamper, ada hadiah piala pusingan bagi juara..huh, mula tu mmg semangat. tp apa kan daya, bila dah jarnag main dan berlatih, tangan ni dah macam tak terbedung, main terhapa2 entah, buatkan jatuhan pin individu aku kurang memuaskan. walaupun total jatuhan agak tinggi bagi aku tetapi compare dengan peserta lain, aku di antara top 20. huh....susah jugak nie...so kene la berlatih lagi dan kene tajamkan lagi skill aku...

so selain hadiah, diselangi dengan persembahan artis seperti Hazama, Afiq, Syawal, Nubhan, Toi dan Noni. mmg la meriah tp sakit jiwa gak sebab lama sangat la. bayangkan mula boling jam 11 pagi tetapi bagi hadiah kul 4 petang..ni semua gara2 persembahan nyanyi dan merapu artis2 ni...cakap sikit2 udah ler ni nak merapu lebih2, letih la beb....

tp hadiah2 yg ditawarkan mmg grand giler...dan banyak plak sponsor. Tourism Malaysia, akhbar Sinar HArian, CCM Farmasi dan lain lagi.

so next game on 1 JAnuari 2009 (ARL Alamanda, Single Tournament) dan 10 Januari (Mines, Serdang, Team n single)....so wish me luck ok...wachaaa!!!

5 comments:

ita.itu said...

sp yg menang? ko ke syawal..hehe....gigih bdk tu ek

maliksutanmuda said...

hehe..menang saya la akak...tp tipis la..hebat jugak budak yg gigih itew...

eedany said...

Salam Maal Hijrah 1430H dan Selamat Tahun baru 2009...

Azam 2008 yg lalu dah tercapai tak? Kalau belum teruskan di tahun 2009. Jangan putus asa ok! :)

Goodbye 2008...
Welcome 2009...

XOXO...

maliksutanmuda said...

tq eedany....

ada yang belum capai...huhu pepun insyaallah akan cuba capai tahun 2009 nanti...tunggguuuu!!! :)

The Wan And Only said...

bestnyer bowling... nak ikut... :)