nUFFNANG

Tuesday, December 30, 2008

Macam-macam daaaa!!!

"Udah kembali berblog..."...sekian lama mendiamkan diri dari berblog, akhirnya ada jugak la masa untuk hapdet yer...huhu. bukan apa kekadang tu malas nak upload foto, dah g sana sini rasa letih, tangguh ajer ..tu yg buat bersawang jadinya... apapun dah penghujung tahun dah nie, ada gak yg belum aku hapdet kan...dah lama tersimpan...hehe...

Saja snap amoi ni model kamera Sony

awal bulan disember ada la PC Fair kat KLCC. so ke sana nak meninjau apa yg menarik..mcam biasa la, tgk pc dan kamera,...manatau ada jual yg murah2 tp sepanjang PC FAir ni dok buat setiap tahun, tak de la murah sangat...kan!! tp ada la jugak yg murah sikit dari luar sana...biasa la kan...so pendek kata biasa jer la...(yg menarik amoi yg kat atas tu jer...heheh)
Lokasi: Sungai Congkak
Bulan 12 ni mmg cuti sekolah kan. mmg ramai le famili yg datang...bawak anak, atok, nenek dan orang gaji sekali,,.,hehe..aku pun dah lama tak g sini, so sesekali dapat datang menikmati alam ciptaan Tuhan,,,,indah rasanya. Syukur.
Masa ni aku g ngan satu famili mmber aku yg sorang nie....3 famili sekaligus memeriahkan lagi suasana. aku ngan 'senapang' aku ler...mana leh tinggal. sampai jer aku duduk atas batu, pasang lensa 150mm aku n shoot ler....tunggu apa lagi...mmg lokasi ni cantik dan meriah...penuh dengan keriangan dan suara kanak2 riang....bapak budak pun suke tak hengat...heheh
3 sekawan: spoting la bebudak ni..sambil makan MAmee!!!
sambil aku duduk dan kaki main air jer.,, malas la nak mandi lagipun aku mmg nak amik gambar jer...tp ada sorang budak ni aku suka sangat amik gambar dia...fotogenik...sesuai sangat, jadi bahan aku dan model tak berbayar...hehe..dia ok...aku no hal nyer!!! so foto yg aku maksudkan ada kat bawah nie,,,
Spoting!!!

Dukung adik

Comelnyer

ada banyak lagi gambar yg aku dah amik. tp ni jer yg aku betul2 suka (pada aku ler)...tp yg penting keseronokan tu jelas nampak di muka kanak2 ni. seronok ek...maklumla cuti sekolah...kita masa bebudak dulu pun kalu di bawa ke tmpat macam nie, mmg tak ingat nak makan,,,sanggup berlapar...tol tak?...

aku pun tumpang hepi dan seronok dapat amik gambar pemandangan kat sana dan ada jugak yg volunteer jadi model aku...hehehe...thnks...
next: GEgar Boling Syawal!!!

2 comments:

ita.itu said...

wah bestnye mandi manda..akak pun mls nak update blog..haha

maliksutanmuda said...

haha..yer ker malas...tp saya selalu baca blog akak...mesti hapdet...

*kalu dah selalu hapdet pun kata malas, saya ni yg jarang hapdet ni kira lagi la malas tahap dewa...huhuhu!!!