nUFFNANG

Wednesday, December 24, 2008

Kerja...Cuti....Kerja....MErry Krismas!!!

bizi...bizi dan bizi....sori la uols...aku mmg bizi la semenjak 2 menjak nie....bukan sengaja nak membizikan diri, tetapi kerana urusan kerja yang memaksa aku, jadinya putus terpaksa walaupun pahit ku telan jua....huhuhu...macam lirik lagu plak...ahaks


Barisan staf baru yg turut membuat persembahan malam tu...


bulan lepas (punyalah lama baru nak buat entry) aku ada keje kat genting sana, stay kat awana hotel. tak lama, cuma 3 hari 2 malam jer. ada persidangan kat sana. so macam biasa, aku jadi fotografer untuk sektor aku ler...tp aku pakai kamera aku sendiri. ofis punyer aku tak reti guna sebab DSLR Canon 400D...tak reti...hehehe...lagipun lense pendek...macam aku punyer leh zoom...so lagi better la...kan kan...

so bila malamnyer, kitorang ada dinner...so macam biasa jugak, aku jadi MC...huh....ni yg buat aku letih nie....

Tido....


Dengar ceramah, taklimat dalam dewan yg besar ni dan berjam-jam mmg meletihkan kepala hotak...kawan aku yg sorang nie sampai terlentok dibuatnyer....dia pun urusetia majlis macam aku jugak tp aku relax jer, dia sampai tertido....hehehe...

Masa makan malam tu, selain aku jadi MC, aku jugak menyumbangkan sebuah lagu sekadar berhibur...aku nyanyi lagu Jay Jay; ' Bayangan Tarimu'....lagu rancak dan ala ago-go gitew kan....tp apa nak buat, ni je cd yang terselit dalam beg aku....sebab tak dirancang...tetiba bos aku request suruh nyanyi. aku kan dah jadi MC majlis, tak nak la aku nyanyi nanti kata apa plak kan...dah tu, terpaksa la....huh...balun jer la!!!

Semua tu dah berlalu dan jadi kenangan buat sektor kitorang..malah menjadi majlis paling berjaya untuk tahun 2008 ini. tahun depan tak tau lagi kat mana plak lokasinya...hehe.


Apapun esok 25 Disember 2008 merupakan Sambutan Krismas....so kepada yang menayambutnya, aku nak ucapkan SELAMAT MENYAMBUT HARI NATAL 2008 dan selamat bercuti....


notajari: esok mmg cuti. tp jumaat aku akan ke Ipoh, ada keje kat sana. Ahad baru balik...apapun sekembalinya nanti, aku akan update cerita dari Ipoh, "Ape ke halnye yop".. :P


Wachaaa....ikhlas dari Awieworld

2 comments:

Najib Ariyan Ali Basha said...

Hehehe Awie thanks sebab awal awal singgah kat blog abg bear.

oh ke Ipoh ker?? sebenarnya syok jugak kerja awie ni yer... jalan sana sini...

Errr abang dah selalu beli SSP, bile agaknya menang yer... hehehehe hujung tahun dah ni.. kalau menang lah... raya cina abg bear

lillies said...

Weh, ciannye kat hang...tapi nak wat cane kan...dah nama pun keje...hehehe..aku ni dok gabra x tau dapat kat skul mane...huhuhu...doakan aku ek...