nUFFNANG

Saturday, May 3, 2008

Anugerah Industri Muzik...BErdua jer pegi..Mana yang lain?

TEngok pada logo ini sudah memadai kan...Anugerah Industri Muzik 2008..berlangsung 3 Mei 2008.
Aku dapat tiket free ker anugerah ini..hehe..so pegi jelah...bukan kene bayar pun...tq pada kak ct elly./..kerana sudi memberi tiket ini kepada kami berdua...kami?...
Aku ngan kawan aku, Amad...kitorang g berdua jer..sbb kengkawan lain semua tak leh g..kebanyakannyer balik kampung...huhuhu!!
Ini paling menarik sekali...mr Superman, Faizal Tahir yg baru lepas dari kene tahan dari kuar tv dan radio...Persembahan menyengat giler...best siot...dengar live...!!!Faizal terbang lagi tu...perghh cayalah!!!
Dihangatkan lagi dengan 2 pengacara sensasi...Mr Afdlin Shauki dan MS Adibah Noor..perghh,,,semangat diorang nie...kelakarnyer, masa iklan....buat lawak jer..kuang3!!!
Selingan sementara iklan, Acapan dan MR OS...pelawak terkenal negara turut diundang untuk memeriahkan majlis...selingan jer...tp kelakar siot!!! Cayalah!!!
"Kiblatku"..lagu persembahan Hazami...turut memukau...
FC...dayang dan Faizal TAhir, turut mengahangatkan suasana...tak la bising sangat ...baik jer diorng nie...kalu konsert AF, mau menjerit nie..ahaks!!
Ha. ni lah penonton sporting. Duduk seat sebelah aku, sederet...comel2 diorang nie....Yang tak dilupakan, tudung itam tu, kata kawan2 dia ni, model majalah Nur..digelar, Siti Muslimah...gelaran tu..glamornyerrrr!!!
Farah, sembang2 punya sembang, rupanya orang kampung aku...dok taman PKNK...tak la jauh sangat dari kampung aku...hehehe...nice to meet u Farah...

Waduh...nilah part yg paling aku tak tahan nie..memula tu ok jer la, tapi, makin lama makin bingit telinga aku...Hallo, kalu konsert AF aku tak kisah la nak menjerit tap, kalu majlis anugerah ni tak yah la menjerit...buang tebiat ker!!!...Siapa?

MInah berbaju hijau tu la. Dia ni fanatik sangat ngan MR superman..taktau la apa yg dia minat...tang mana pun aku tak tau...sampaikan dia jadi hampir gila..dilangnyer.. "I LOVE U FAIZAL"....


Nilah videonyer...aku rakam guna HP aku...lantak dia la...korang dengar la sendiri...MMG SAKIT TELINGA.... aku duduk betul2 belakang dia.....Seksa jugak hoiii!!! KOrang dengar la betul2 yer...



Sesudah majlis, aku tertunggu jugak la dato' Siti kan, tapi tak de la plak...yg nmpak cuma Que HAidar jer...takperla amik la foto buat kenangan dan BUKTI mengatakan aku ada disana..nanti cakapa saja pun tak guna jugak, nanti tak percaya kan...yer lah sapa nak percaya....kkan!!!


apapun, mmg penat ler sikit sebab sesak ngan orang2...janji kita sama2 menyokong industri muzik tanahair...

ok...Muzik Menyatukan Perpaduan....

***wachaaa***

7 comments:

Unknown said...

wah menarik tuh, kami kat rumah terlentang tgk AF..heh heh..

tapi sempat lagi tukar2 channel :D

*yes yes alif dah blah :p

ita.itu said...

wah syok dpt pg AIM...baik kak elly..hehe

eLLy said...

sungguh hebat kamu nie ye.. siap boleh berkenalan lagik.. terjumpa pulak dng org kampung ;0)

memang best tengok live.. dia punye felll to lain kan ;0)

next time klu ade kita calling calling ye ;0)

akupunyahal said...

wah tengok AIM live yer..best ker dak? ker lebih best tengok di kaca tv

eedany said...

wah bestnya dapat tengok live. saya tak dapat tengok even kat tv sebab majority nak tengok AF.

Cutenya yang tudung hitam tu. Sepadanlah ngan awie...apalagi! sempat tukar2 no. tel tak?

Cutelah Que Haidar tu! Pernah jumpa dia kat KLIA hari tu...kulit dia halus kan? Namanya pun artis kot, cukup jaga!

:)

MOLY said...

amacam .. layan ke tgk live ?? hehehehe ...

kemain lagi ko eh .. berkenalan dengan org sebelah lagi .. bagus bagus .. ko kan memang peramah ..

dan botoi tuh .. bukti tuh bukti .. ko gi AIM .. asal x snap tiket skali ..

:D

izman said...

dah kawen ni lbh suka lyan tv banding live.

Aku layan kat tv je la...