nUFFNANG

Saturday, May 10, 2008

makan2...Layan Movie di Pavillion!!

Kepak Ayam PAnggang Madu..sedap sangat...tapi menu ni tak de kat situ, cuma aku beli luar kat area BAngi..memang sedap...
8 ketul aku beli...dan makan dengan kawan aku...Amad...nasib baik dia ada, dia yg habiskan ...hehe
Cita makan tadi tu, semalam nyer....tp hari ini, aku ke PAvillion nonton wayang citer The Slith Mouth Women jam 2.20 petang....lepas tgk wayang, teringin plak nak makan sushi....yg merah tu, sotong kecik..erm..
Nyam nyam...sedapnyer...ahaks!!.. Sushi Anyone...? . hehe
"Jangan Pandang2 haaa..."
Gunting rambut, dari Pavillion aku ke Mines....dekat X-Cut...Rm15..puas hatii...sbb potong ikut style..kalu mamak gunting, erm,,,,,sendiri cuba la baru tau...!!!
Lepas potong rambut, acara makan2 pulak,....hehe...KEnny Rogers menjadi pilihan...erm...asyik salah dapat order, last2 diberi percuma....fruit salad dan kentang putar..hehe......tq tq..rezki ni..nyam2
Lepas makan, aku pun balik la umah..letih la jugak, sehari kuar....tp dok ingat jer citer movie tadi tu, mmg ganas jugak la..hehe...manataknyer, mmg kejam la...hantu tol!!!

So mlm nie, layan konsert AF kejap, tp kat rumah jer.....relax....lepak...hahaha...


8 comments:

MOLY said...

kemain ko ye .. melantak x hengat donia !!!

:))

akupunyahal said...

banyaknya makanan!

Ziana said...

mkn mkn mkn
:)

Anonymous said...

Ko ni pandai cari aktiviti dan beraktiviti...huh
Azmi

Najib Ariyan Ali Basha said...

Oh Pavilion... aku rindu pada mu ... dah lama sangat tak bertadang ke sana... cerita apa yg best sekarang ni Wie??

Mediviron UOA Clinic said...

wah! nice!

ita.itu said...

terima kasih sbb buat aku terlior..kah.kah.kah

eedany said...

jejaka mat salleh yang tengok ko ngap sushi tu macam lain jer renungannya...

agaknya tak makan 3 hari kot?

:)