nUFFNANG

Sunday, May 25, 2008

Wayang LAgi...Indiana Dan Superhero Movie!!

Indiana Jones And The Kingdom OF The Crystal Skull

Huiyo, terus entry pasal wayang kan...hehe. sebenarnya aku bukan merjuk ke hapa ker, tp mmg bz yg amat sangat. So ari ni free, nak la update apa yg aku buat...macam biasa ari keje, tetap keje...tp lepas keje, aku ke TGV, KLCC nak tonton wayang citer nie. MMg giler siot...
ceritanya pasal nak dapatkan tengkorak kristal yg kononnya berkuasa. So Indy ni cuba nak dapatkan dan menghalang niat jahat orang Rusai nie...juga seorang arkelogist. So berlakula aksi menarik yg amat la best. (aku malas la nak taip review bebanyak pun, korang g la tgk sendiri..tak rugi sebab 2 jam tayangannya..hehe)



Semalam hari sabtu...aku g Jusco BAlakong, nak cari kasut baru..pakai keje ler....dah lama dah aku pakai kasut yang ada skarang. so g la menengok dan menservey...dapat gak rembat beberapa seluar dan 1 pasang kasut...hehe, lain dicari lain plak yg dirembat...kuang3...dah adat bershoping...ahaks!!!

Filem ni ceritanya pasal sorang budak nie, terkena sengatan pepatung (dragonfly) yang ada DNA genetik power la kononnya, ala macam citer Spiderman jer. Cuma dia ada kelakar yang bercampur dan lawak lucah jugak ada diselitkan..banyak plak tu (tak sesuai untuk tontonan kanak2 tp dilabelkan 'U' (Umum)..erm,....)...

so bermacam la kejadian aneh dan pertempuran jugak berlaku, pasti hero ada lawannya jugak kan..tp kalu dicomparekan dengan filem Scary Movie, best lagi filem tu..filem ni boleh dikatakan dari 10, aku kasi 6...sebab kelakar sangat....cuma kurang sikit kreativitinya dari Scary Movie...

so ke panggunglah kome yer, tengah panas sekarang nie filem Indiana Jones, Superhero, Drilbit, My Wife Is the GAmbling Maestro dan apa ntah, lupa..hehe

selamat berhujung minggu yoooo!!!...





6 comments:

Anonymous said...

mesti best citer ni..jeles la ngn ko,aku blom berkesempatan nk tgk hu..hu..(pembaca blk tabir)

MOLY said...

Wahhhhhhhhh ,, muvi lagi !!!
bes bess .. aku nak download aje la
:P~

Ziana said...

lama tol x memuvie kan diri..
:)

izman said...

movie lagi... arghh! aku ku cari dvd nanti (opss!!!)

Mediviron UOA Clinic said...

i blum tgk la superhero movie. u very updated!

Precious S. said...

wah.
xsaba nk tgk superhero.

sy pon nk donlot je la.
uhuk.