nUFFNANG

Wednesday, May 7, 2008

Semalam...Melalak!..hari ini...MC..brehat dot..dot..dot

"Hari ini ko datang riang, tersenyum buat ku senang...."...wah, ni lah group band kitorang. Hehe, yg kat mic tu Herry, gitar bass (merah) Ayie, yang duduk tu, Saari dan Saiful (saja layan lagu...)...

Kitorang minggu ni sibuk praktis sbb minggu depan ari Jumaat ada Hi -Tea di I0I PAlm Garden, Putrajaya. Dan aku diberi tugas sebagai Pengacara MAjlis. So, pengemudi majlis la kiranya. Tp aku lum siapkan skripnyer lagi. MAybe esok atau lusa la...byk keje nak kene setelkan...maklumla, miggu depan hari Isnin dah mula nak keje luar....huh!!!

Tengah training, lagu slow, rock, balada..hentam sajalah..hehe!!
Ni Mr Roslan....otai gitar utama....boleh tahan jugak dia main...lagu rock menjadi sebati ngan jiwa dia, lagu asli, lentok, tarak layan ok!!!
dah abis sesi di ofis, malamnyer aku gian nk main boling. So malam aku kontek Amad, kawan aku yang pernah join makan kat William tempoh hari, dia pun teringin nak belajar main boling. katanya, dia tak pernah pun cuba tp minat tu ada.

so, aku ajarlah dia. alhamdulillah, not bad...at least, tak kurang dari 100 jatuhan pin...baru main, dah pandai...mmg cepat belajar si Amad nie...chayok..chayok.>!!
Citer yg atas tu, semalam nyer cerita. Ni hari ini nyer cerita. NAk dikisahkan, seawal pagi kepala aku buat hal, sakit kepala yg amat sangat. Dan aku jugak nak cek tapak kaki aku dan tangan aku yg ada infection...agaknyer la,,, EXYMA...penyakit kulit mengelupas akibat kulit kering...

aku g ke Klinik Kesihatan Putrajaya, punyalah ramai org. Giliran aku, lagi 4o orang..mak oi..

Tunggu untuk jumpa doktor pun dah lama,. Aku tunggu hampir 1jam 30 minit...huh!!!

manataknyer, cuma ada 2 org doktor, 8 org pen. perubatan...parah la 2 doktor tu...dan setelah jumpa doktor, nak amik ubat...farmacist pun cuma 2 orang jer...hallo, mana lagi pegawai farmasi, doktor nie...takkan dah pupus kot?...apa nak buat, sabarjer lah..
so dapat mc. balik umah, tido. malamnyer, aku g melantak makan malam kat Old Town Whte Coffee..biasalah nasi lemak spesial...sedap!! hehe.!!
DAn mee kari...
NI menu baru apa nama ntah, lupa,,,tp macam roti pita, dalammnyer satyur dan sosej ayam...sedap jugak tp kecik..harganya RM4.80...
Dah sudah makan, balik umah tgk hamter aku, Fifi nie tengah dok melangut kat aku...nak kuar kot!! So aku bukak sangkar dan angkat dia ke atas meja. Melata dia menjelajah...hehe.Tu tengah gigit kunci..suka la dia,,,, Tujuannya untuk mengelakkan giginya dari terus panjang, sbb gigi hamster ni boleh panjang lebih dari mulutnyer, so kenelah asah sikit...
Ups..jgn takut...(aku pun takut tgk muka aku sendiri, )...hehe... saja memalam pakai facial mask...biasalah la malam kan,. sesekali handak juga dan perlu jaga kulit muka agar halus sentiasa..hehe..

oklah, nak tgk dvd citer Evan almighty...beli kat Classic tadi, masa g MEtro Kajang...ok...

wachaaa***

12 comments:

akupunyahal said...

wah so many thing so little time gamaknya yer.. wah pakai masker yer... bagus ker tu? sya tak pernah pakai masker nih... takut nanti kulit lagi mengerutu.. huu huu

Mieza's Penny said...

ko pakai facial mask tu jgn sampai si fifi nmpk, pengsan lak kang...:p

wah mee kari tu...terliur la...sedappppp....:D

Mieza's Penny said...

ko nak idea apa ek nak bg mak ko ya awie...

ko bg lah kain ela kat JAKEL tu or gelang emas kat POH KONG ke...:D

nanti klu mak ko pki brg ko bg tu...ingat dia kat ko...x ke syahdu namanya tu...klu dia pilih sendiri lg bgs...:p

ita.itu said...

hehe..terkejut beruk aku ngk gmbr ko last skali.hehe..lawak la ko..tp nak hensem kena la jaga kan...

echah_syed said...

anak bujang mama pun mcm hg gak..

bagai bnde ditempek kat muka.. :D

Mediviron UOA Clinic said...

takutnyer!!

:)

eedany said...

muahahahahaha....

teringat dulu2 masa jadi student kat uitm kadang2 kitorang skodeng siswa pakai masker macam tu!

bagus wie... kulit kena jaga di usia muda.

:) hehehehe....

eLLy said...

Yaaa ampuunnn terkejut den' di buet nyooo...

nasib baik mak tak pengsan nok'

tapi tak pe .. penampilan harus di jaga ;-)

Ziana said...

huh!
sebaik x pengsan tgk..
:)

Unknown said...

Fifi muncul semula..

:D

hmm.. jadi jason lak (citer slasher, di mana jason yg pakai topeng tu bunuh org lain)

izman said...

org pakai facial mask aku penah tgk, tp pakai spek sekali inilah kali pertama.

Aku x penah pakai facial mask, mcm best je.. (ha..3x)

KeMatZ said...

ko dah kenapa.... heheheh