nUFFNANG

Friday, May 9, 2008

LApaq oiii...LApaqqqqq!!!

LApaq oi...lapaq....punyalah lapaaq..tahan aku tak makan petang, semata2 nak melantak kat William Kelana Jaya mlm nie...so bergegas la aku naik tren, tukar tren ke Kelana JAya...pastu kawna aku, Pejal amikkan...

Blackcurrant Longan...saiz kecik...erm, blended ok...so sedap one....wachaaa la!!!
ni air apa ntah..tak ingat aku..lupa sejenak....bantai ajerlah, janji sedap..
Ha amik ko...begitu ketara perbezaannya...1 blended, dan 1 lagi biasanyer tp gelas besawwww!!
ni apa ntah, aku pun lupa....tak pandai la nak ingat nama western nie...hehe tp mmg best cheese dia menyengat!!!
Spagetti cheese bla dan bla...mende lagi satu makanan aku tak hengat....main bedal jer...
Mee Raja...ni jer yg aku ingat sbb aku yg order..sedapnyer....abis aku bedal...hehe
saling merasa, lain2 dish....mmg sronok sangat makan reramai nie...

So sesambil tu bercerit la itu dan ini...byk jugak la story morry yang best2 dapat aku dengar..dan info cukup pelbagai...

dah tu lepas makan, jam dah klul 1130 mlm...terpksa la beredar...pejal antarkan...tq Pejal..

so mata dah ngantuk bagai. rasa diri ini tidak terdaya menahan nafsu tido...oh tidak...salam ceria dari awie,,,
\

***wachaaaa***

11 comments:

Ziana said...

william?
:)

akupunyahal said...

wow sedapnya macaroni cheese tu? errr nak tanya william tu halal ker? restoran owner sape?

Mieza's Penny said...

huhu...william lg...bila la nak ke sana nih...:D

dpt ngk air n bau jelah dari blog ko awie..sedappppp lg2 yg ada cheese tu.....

ita.itu said...

yaampun..sodap nye..eh mama bosan pun ada ek..hehe

Unknown said...

hmm

air putih..


jeng2.. masuk dlm folder mkn william :D

*tah2 milk shake :D

Anonymous said...

Pergghhhh.. men'ngugat ke imannan kuuuu ... *meleleh air liur den*

uranus said...

ooohhh...asyik william je..naper tak ke restoran murni ss2 ?

izman said...

ko pun sama dgn lily.lulu, promote william je. ni aku rasa nk gi ni. nasib baik la jauh, kalu tak.....

Mediviron UOA Clinic said...

sana mesti sedap, semua orang minat!

KeMatZ said...

wow... gi lepak william tak ajak aku... macam ni lahh skrang...

MOLY said...

weh .. mentang2 aku xde kat malaysia, kemain ko melantak kat william yer

hehehehe
:P