nUFFNANG

Friday, May 2, 2008

Theraphy+ Makan+ Borak+ Bowling=PEnat Oiiii!!!

Selamat HAri PEkerja uols...hari ini aku mmg jenjalan jer kerjanya. Maklumla dah cuti kan. So aku ngan kawan aku, Amad (bukan nama sebenar dan bukan juga blogger..hehe)... ke Mid Valley . PErgh, Jusco buat sale dan ada juga kedai2 lain buat sale sempena hari pekerja nie.


Waduh, copot jantungku dibuatnyer. Mmg rambang mata....tp kene isi perut dulu sebelum mula theraphy...hehehKitorang makan kat Domino's Pizza.....kami pilih Pizza Chicken bla bla dan bla Double Decker Cheese...(aku tak ingat namanya tp sedap...)
GArlic bread dia mmg sedap dan lembut sangat, best daripada Pizza HUt..tp pintal2 tu macam rambut kakak aku jer..hehe, teringat plak...!!!
DAh chopping bgai, kelaparan mula menghantui diriku ini...Terasa tidak puas melantak di William tempoh hari kerana ada menu lain lagi yg belum di try test...Lily oh Lily, tanpa EA nyer...kami terjah diorang termasuk Ziana...(duta2 ni mmg melekat ajer di sini..)..

Tak per kot miss Duta William, Awieworld aka Pangeran Cinta nak join melantak....jom makan!!! Kuang3...

Wah, terkujut banget gue...rupanya terjumpa blogger lain termasuklah Dr Shah, Abg Beruang Madu dan rakan2 diorang..open table lagi...meriahnyer..suka la uncle William tu...(uncle william bila nak buat blog...?..)
KAk...oh kak....comelnyer.....Siapa?..semualah comel.......boleh?..heheheNice to meet akak ni yang juga seorang blogger yang berwibawa......:)
Sebenarnya, aku ada janji ngan kawan aku nak ajar main bowling sama kat Metro kajang, Ampang Superbowl. Mula jam 10, dan membawa ke jam 11, punyalah syiok melayan Ziana dan Lily yang happening itew...lajak ler....sambil2 minum2...(nasib baik tak aku tak mabuk minum mango spesial..hehe mabuk ker?...)
Saja posed syiok sendiri..hehe...kenyang, dan enjoy sangat...aku dan Amad dari William ke MEtro Point, dan terus main bowling nagn kawan aku tu. Mmber baru aku la kiranya....

Aku bukan apa, sesambil main tu, aku tengah cari player untuk tambahan kepada 1 team lagi bagi Ebi Fc. So nak jadikan 4 team semuanya. masih perlu 2 orang lagi..so sesapa yg rasa nak cuba bakat, bgtau aku ek...(wah, macam ujibakat AF la plak...)... hehe..ok...mau chalo membongkang...

10 comments:

eLLy said...

Hai awie..
kita nie terbalik, jumpa kat kedai william baru jelajah blog..

org lain jelajah blog baru jumpa kat william .. ;-)

Salam kenal mengenal..

Ziana said...

ko dah sental Domino dulu ek b4 tuh awie..
hahahhaa..
makan..makan..makan!!
:P

akupunyahal said...

Buleh Ujibakat tak ni? huu huu

MOLY said...

woiiii .. makan dominos dulu upenya eh ko ..

wah .. mane x makin sihat. miahahahahhaa !!!

aku enjoy semalam .. ok la tuh !!!
:P

izman said...

Bila la aku dapat joint uoal kat william. mcm best jer (menggoda nafsu betul).

maliksutanmuda said...

cteelly:..kak, apa boleh buat, inilah dinamakan jodoh pertemuan...chewah..!

ziana:..oh yehhh...lapaq tak sangka, terpaksa bedal apa yg sempat..makan, mamam, ngunyah....

malim:..boleh..boleh sesangat...nanti aku test kebolehan anda yer...chayok2~!~

lily:..hehe...lapaq...uii!!..aku makin sihat tak per..jangan makin sakit sudah...nanti uncle william rindu plak kat aku macam mana!!. hehe

abgizman:..mmg tergoda kan..awie pun mula gitu jugak..tergoda dek godaan diorang tu, last2 bila try, perghhh...terangkat selera kita bang...tak tahan we allssss..!! ahaks!!

ymy_mike said...

Bile lagi nak p main bowling?

maliksutanmuda said...

Bila lagi?...erm...bila2 aku free...naper..nak join jugak ker?...nanti aku bgtau ek... :)

tq sbb datang nyinggah...selamat datang yer....

singgah2 la selalu... wachaaa!!!

Mediviron UOA Clinic said...

selamat hari weekend! pi mana hari pula?

ita.itu said...

wah william lg..syok banget..syok ek jumpa ramai2 kat sna