nUFFNANG

Thursday, May 15, 2008

Demam la plak...

Seminggu ulang alik ke KL...oustation.

Sepanjang minggu ini jugak, aku selalu sakit kepala tp buat tak tahu jer.

tp hari ini, aku dah rasa ain macam. amat tak selesa.

Pagi..boleh tahan...petang?...masih boleh...

tapi bila sampai jer rumah, badan aku rasa tak selesa sangat...

Apa jadi?... Aku demam....

kepala rasa sakit sangat...dah gelong (pening) aku dibuatnyer...

mlm tadi, aku terbaring kat umah jer, dan kejap2 tertido dan terjaga

Dpat meej, Amad ..kawan aku nak datang umah. mmg dah janji nak g urut kaki, refleksologi...

tp aku demam, tak termampu untuk menahan...

Tukar tempat, dari nak urut kaki, ke klinik berhampiran...

rawat..rawat dan rawat....

Esok aku kene jadi pengacara mjlis untuk majlis Hi-Tea kat IoI Palm GArden, Putrjaya...

tetapi aku demam plak...so terpaksa la cuti sakit....

so blog pun kene rehat kejap hingga aku pulih dari demam....

tempek Cool Fever, telan antibiotik dan ubat demam...

jom bum tidoooqqqq!!!...

2 comments:

akupunyahal said...

rehat cukup2... but take it positively.. demam ni baik sebenarnya sebab untuk meningkatkan antibodi kita...

MOLY said...

jangan lupa makan ubat, berehat dan gi makan kat william

huhuhuhu :P

EA pun baru baik dari demam