nUFFNANG

Sunday, May 18, 2008

Whats happened....oh Tidakkkk!!!!

Apa sudah jadi....hari Jumaat aku mc sebab demam...tapi yang parahnya, nak dijadikan cerita, aku terbaring atas sofa tatkala sedang asyik menonton tv...


dan pada masa yang sama, aku lupa nak tanggalkan cermin mata aku tu...bila aku nak bangun jer, aku nak garu hidung aku yang gatal itew, tetiba tak perasan spek ada di mata dan dengan gaya kasarnya aku tercepuk dan terpatah lah hendaknyer...So petang Jumaat tu jugak, aku terpaksa ke kedai spek Focus Point dekat Metro Point, Kajang untuk buat spek baru. Aku pun dah tanya harga bagai, aku pun cuba la try bingkai cermin baru..kata kedai tu, cermin aku mudah patah sebab aku nyer frame tu tak de, so semata cermin jer, so dia sarankan aku amik seprauh bingkai nyer...


dan aku pun pilih dan beli la, ada promotion, so berani la amik...hehe..So spek baru, gaya baru walaupun demam masih belum kebah...huhhuhu..gagah jugak la awie oi!!!!
Ada lawan bowling ari sabtu, nasib baik spek siap cuma 1 jam jer, Cepatkan!!..bila cepat siap, leh la pakai untuk lawan boling sabtu soknyer. kalu tidak, mau aku meraba, dan kemana hala bola aku halakan nanti, pun aku tak tau...mampuih!!!hehe

So semalam aku g la lawan boling seperti yg dijanjikan jam 2 di Endah PArade, Bkt JAlil. HAdiah hamper bagi juara jer. So kene main betul2. Aku ni sekadar pemain jemputan jer.

Tetapi alhamdulillah, nasib menyebelahi aku, aku team ngan abg angkat aku, menang...yeehaa!!!..3 game, jatuhan pin 1,260 ....jauh meninggalkan yg lain...
selain itu, apa yg menarik kat tempat nie, cafe dia jual air gelas besaw nie...RM6.80...fresh oren...besar giler..besar lagi dari gelas kat william...sedap dan puas sangat....
Singgah kat Carefour, dalam building tu jugak. Nak beli barang dapur sikit....jalan punya jalan,. aku terperasan sign ini, harga beras tempatan 5% beras hancur, RM32.55...mak oi...mahal giler...
2 kali ganda harganya dari dulu....mampuih...nasib baik aku ni jenis tak kisah kalu tak makan nasi...tp terasa ni, kalu yg berfamili besar dan suka makan nasi saban hari, erm...kopak duit....waduh...

"Tolonglah, wahai pihak berwajib yang bertanggungjawab, tolong la prihatin pasal hal ini...laporan dari JAbatan ***** ****** dah kuar, kajian yg aku dan tema aku buat tahun lepas pun dah jelas terperinci, masih lagi tak faham2..."

OK..OK....dah la, nak tidoq....kepala ting tong lagi ni....wachaaa

''''z z z z z z z z z z z z z z>>>>>>***

3 comments:

ita.itu said...

wah spek baru...mesti lg hensem//hehe

MOLY said...

harus la buat begitu selalu .. pastu leh la dapat spek baru selalu ..

miahahahaha !!

tapi aku kalau buat spek mmg suka wat kat focus point ...

izman said...

tido lupa tanggal spek? akupon biasa.

spek ilang atau patah,rasanya dh 3 kali kejadian mcm tu tjadi. tbaru bln dec 2008, aku tpijak spek. pecah & patah. Rasa nk nangis psl spek baru. mahal oo... dekat RM400++, ala yg buleh tukar warna kalau kn panas tu. wa...

apapun, tulah pembalasan org tidur x bsedia.