nUFFNANG

Tuesday, May 27, 2008

Bz sangat...sangat dan sangat...

Salam buat semua....YA ampun, hari ni baru la ada peluang nak baca blog korang2 semua.
NAk dijadikan cerita, aku punyer streamyx ada masalah dengan portnyer. so Amik masa berhari2 nak setelkan. Bengang jugak ni, tergendala adktiviti aku terutama nak post dalam blog nie. HAri ini yg boleh baca pun sebab hari ini datang ofis. tp esok, di KL semula...huhuhu
Apa nak buat, balik ke ofis pun byk benda kene buat. Keje byk sangat....hampeh tol!!!
Semalam, aku ngan kawan aku g GSC Alamanda, Putrajaya tgk filem Indiana JOnes lagi...hehehe...dah giler ker aku ngan filem nie?....hehehe
Erm, apa la nak buat ek?...hari ini rasanya lepas keje, sampai umah nak tido kot...eh, tak molah, nak training boling sebab ada tournament 7 Jun nanti.....
erm, kepada sesiap yg rasa2 nak uji bakat boling, turunkan komen dan email address, nanti aku bgtau dimana dan masanya....ok... :) ...
heheh....apapun, salam sayang dari awie buat korang semua...ada masa nanti, kalu aku tak update, aku sure turunkan komen kat blog korang...
rindu sama mama combi, ziana, lily, dan lain2 la....lama tak jumpa korang...(nanti William ek)..ahaks
***wachaaa***

8 comments:

Mieza's Penny said...

sama la kita...bz memanjang...:p

skrg akak dh ok skt kot...:D

maliksutanmuda said...

ye ker akak...saya 2 bulan ni mmg bz..ni baru kat KL, nanti saya direct outstatio dari shah alam ke ipoh, dan johor...huhuhuhu

Najib Ariyan Ali Basha said...

busy?? tak per... terus kan memblog... I selalu datang sini dan kehadiran I pun dapat dirasai... jadi teruskan...

eedany said...

bz bz pun...jgn lupa makan ya bro. nanti lapar! hehehe...

cau cin cau.

:)

Mediviron UOA Clinic said...

i pun bz (tapi lebih kpd malas, heehee....)

Ziana said...

same lah kite bz...
tu yg bloghop pon jarang2 skang nih...
byk sgt benda nk buat...

slamat mmbz..

nnt free2 calling2 ..
kite lepak2 ek..

MOLY said...

weh . bukan gila .. sewel dah tuh .. hahahahah !!

aku pun rindu jugak nak melepak dan bergossippan dengan ko ..

jom la melepak .. nanti call la ziana .. aku xde no phone ko

:P~

ita.itu said...

ala ciannye dia...eh ko x rindu ngan akak ek? hehe