nUFFNANG

Thursday, June 19, 2008

Apa cerita Awie ooooiiiii!!!

salam ceria...erm, punyalah lama, aku tak berblogging...hehe...macam aku katakan la, bz dengan keje...
tp nak dijadikan cerita, minggu lepas, aku terkena penyakit kulit di tapak kaki aku. so mmg gatal giler la. hinggakan aku tak dapat pakai kasut bertutup....tak tahan beb.

tp bila tak leh pakai kasut tertutup, takkan nak pakai selipar ke ofis kot...nak mampuih?...

so aku amik keputusan untuk ke klinik yg biasa aku pegi. Klinik Rajen and Surgery. So bila tiba giliran aku, aku pun tunjuk la keadaan kaki aku...mmg sebelum ni dah cek dengan doktor ni tp dia kasi ubat sapu dan makan ajer...tak baik2 jugak...so tiada pilihan...doktor ini mencucuk tapak kaki aku yg gatal itu sebanyak 2 jarum. Sakit jugak tapi tahan beb....takkan nak nagis kot.hahaha!!!
tq kat kawan aku, Amad...dia yg bawakkan...lepas tu kitorang ke plaza Low yat..cari aksesori komputer untuk Amad...dia dah beli laptop...so aku tolong ajer....katanya bosan di kampung....elok la jugak, di zaman teknologi ni, tidak boleh jadi katak di bawah peti sejuk...huhuhu!!!
Coffee Bean menjadi pilihan kitorang...serta Apple Donut....erm, sedap sangat....lebih kurang je ngan J'Co Dnut tu....
pada hari minggu nyer pulak, aku dan Amad ke Sunway Pyramid...nak praktis bowling, tp sebelum tu, nak mamam dulu...lapaq sangat..disebabkan terlalu lapar hingga menggigil lutut dibuatnya, aku bercadang nak makan di Chicken hutz....Amad pun setuju, apa lagi, redah jer la...ghege!!
Isnin....hari keje, biasa ar, apa nak baut...keje dan keje...mmg byk...sempat jugak ajak kawan aku menyinggah ke The MAll , near tu the PWTC...saja nak makan2 kat sana....dalam masa yg sama. saja la jenjalan, ...baru teringat.....wallet aku dah rosak...tunggu masa nak ke tong sampah....mmg kene beli baru...

so singgah ke House Of Leather...selak, belek. akhirnya wallet KAuffman menjadi pilihan...lembut dan sedap sangat la...sesuai untuk yg byk kad2 hutang macama aku nie...heheh...
harga?...diskaun..lega....tak la mencecah ratusan ringgit..jadilah yer, rezki Tuhan kasi...

so selamat la....apapun mulai hari ni. aku akan start balik blogging....bukan sebab keje tak de, masih banyak tetapi, ada masa untuk update blog..sebelum n tak de...

apapun salam ceria dari awie...salam!!!!

4 comments:

Mieza's Penny said...

welkam back awie...dh bersawang umah ko dah...muka pun dh x nmpk...:p

bz ya...klu nak ikutkan keja smpi hjg nyawa pun takkan hbs...ye tak

Mediviron UOA Clinic said...

awie! We miss u!!

MOLY said...

weh .. welcome back !!!
ko bizi sokmo yeh ...

apa guna ada blogspot kan boleh set time .. ko buat la auto publish ..

senang .. habis citer
:D

maliksutanmuda said...

kak mieza:..tq tq...mmg bz la akak..balik keje letih, terus tido...tak sempat nak membaca blog yg lain..huhu

chen:...u miss me?....so sweet!!!

lily:..a ah la lily..aku bz keje luar..bukan tak leh, tapi tak sempat la...mmg balik umah jer, letih sangat2...huhu!!