nUFFNANG

Sunday, June 29, 2008

Apa nak buat ek?...

Huiyoooo....bila sampai masa nak repair, mmg kene repair....tengokla tu, sampai 3 orang sedang pomen moto aku..hehe....dari spoket, tayar, rantai, air bateri, minyak hitam dan brek, kene cek betoi2........

Kedai ni mmg selalu aku pegi, kira macam dah jadi klinik panel bagi moto aku ni bila 'dia'sakit2....ahaksDun dam bagai, buak...RM55...nasib baik..kalu mahal, mau aku ktuk kepala tokei kedai nie...mau dia kene mahal kat aku....jentik idung baru tau....tp berani ker?...
Mesti berani, customer always betoi..
Repiar moto hari kamis/....jumaatnyer pulak,. aku g KLCC...Alo, tapi bukan mengelat, tak keje....ok..dah kebetulan aku kat KL..jadi sesaj singgah jenjalan kat situu..sekali tak terdaya menahan diri dan perasaan dari masuk ke Sony Style...ada style la!!!!
Tertarik dengan walkman..mmg niat nak beli..dah lama...so dijualnyer, rm359...2gb....puas sikit..selalu aku dengar kat hp, aku tak puas....so kalii nie., erm...layan ..hangguk2..geleng2 la jawabnyer..!!!
Mak oi, mmg murah la...biar betoi...Baju melayu+samping+butang baju melayu=RM148...murah sangat nie...aku mmg tengah cari baju melayu untuk dipakaikan masa wedding adik aku nanti...so aku pun g la...sekali ...ha...amik aku..sapa suruh tak caya...mmg murah...harga asal baju melayu sut RM135..abih tu...takkan samping rm13 kot?....huiyo...sakan ni...so rembat la warna ijau, tp tak de saiz plak...so kene order baru dan tunggu..minggu depan baru ada...huhuhu
Dan selepas g tgk baju...kat Metro Kajang. aku pun ke KL.jumpa abg angkat aku...kitorang plan nak g umah famili 'adik beradik' kitorang, Fizi yang telah kembali ke rahmatullah pada 16 Jun baru2 ini...dan menziarah kubur arwah.....

Setibanya kami disana, kami berbual bersama si ibu arwah, kakaknyer dan abg iparnyer...pada masa itu, byk perkara suka dan duka kami kongsi...abg aku mula menitiskan air mata.,,aku cuma menahan ajer....walaupun dalam hai ini...mmg sayu sangat....yer la, dah adik beradik...kami cuma bertiga jer...

so kami ke bilik arwah...yang sangat simple...tetapi beliau mmg cerdik sangat...byk buku2 yg arwah belum habis baca...malah laptop yang baru dibeli..belum sebulan dipakai...

erm....kesian kat abg aku..pada dialah tempat arwah mengadu..begitu jugak aku...apapun, buat abang, harap bersabar...ok..!!!

So hari nie?...aku nak praktis apa yg patut....apa2 saja...hari ni malas nak ke KL walaupun mood tu ada....esok...tonton wayang kat Mid Valley...SEORANG...jer..tak tau nak ajak sapa....huhu

ok selamat berhujung minggu...minggu ni mash di KL....

3 comments:

Caranthir said...

betul la aku cam nampak ko kat KLCC itu hari.. lepas solat, masuk ikut Isetan kan?

Kira aku selang 1 escalator kat bawah.. hahaha

tinkerbell said...

wah wah...
sronok shopping..
rajin juga anda ye..
huhu...

MOLY said...

banyak ko shopping ..
baju lagi .. walkman lagi ..
x pe .. janji puas hati
dan gumbiraaa


ko layan muvi citer ape pulak ?
sepi ? wanted ??