nUFFNANG

Sunday, June 22, 2008

MAjlis Kawin Paling Cocok...Grand NYer...!!!

Selamat Pengantin BAru....buat sahabat aku...tahniah.....tanggal 22 Jun 2008, merupakan berlangsungnya majlis perkahwinan rakan kitorang ..salah seorang daripada mmber FC ..hehe...Berlangsungnya pada hari sabtu, aku sendiri pun tak ingat kenduri kawin kitorang sebenarnya, sebab aku tak terima kad jemputan, katanya nak dihantar...tetapi diwakilkan...huhu, apapun dapat jugak aku g kenduri kawin kawan ini....so sweet!!!Cantiknyer pelamin itewww kan...heeh!!.. kalu nak tau, majlis perkahwinan itu berlangsung di Dewan Banquet, MAjlis BAndaraya Shah Alam (MBSA), Shah Alam....mmg terpegun aku tgk decoration pelamin dan ruang dalamnyer..penuh dengan bunga....erm...bestnyer...!!!

Apapun, persiapan sebelum bermulanya majlis adalah sangat perlu. Tu rakan2 penari aku dari Putrajaya....seni Kebudayaan Warisan PUtrajaya...diorang ni terdiri daripada pelbagai jabatan dan kementerian...mmg berbakat...tak lama lagi aku akan join diorang..hehe...syiok ooo!!!
semua dah ready...masa dah tiba...maka akan bermula majlis persandingan yg gilang gemilang....tak sabar aku time tu..macam aku plak yg nak ke pelamin...!!!
ni lah kawan aku...abg Jumli...belu cukup aksesori nyer...
ha, kan dah segak macam pendekar melayu hehe...mula berarak, kemudian...menari mempersembahkan tarian buat pengantin....
Majlis pun bermula...pengantin berarak dan diiringi sehingga ke pelamin yang tersedia di atas pentas...Kedua mempelai ni mmg cocok benar....cantik sangat...tambahan plak kawan aku yg pompuan itu, amatlah comel...berseri...ayu...cantik...bla dan bla...tak puas2 aku memuji....ermmmm....
Close-up...kan dah cakap...mmg cantik kan...padan kan..
persembahan tarian dari kelab kebudayaan Putrajaya... seterusnya, acara memotong pulut kuning...biasa omputih, potong kek..ini melayu style ok...no kek..hehe...pulut kuning lagi kemelayuan...yer tak!!!
Inilah rakan kitorang. tahniah buat MAziah..yg dulunya bergelar cik, dan kini, Puan Maziah... aku kenal dia, secara tidak langsung semasa aku join team bowling Ebi FC...so nilah sahabat baru aku...alhamdulillah, selamat jua akhirnya...semoa berbahagia yer
Dan ini suaminya...nama nyer mmg unik...Romanoff... So hensom, cute, comel, lawa, segak..pergh..mmg padan la dengan rakan aku tadi tu..dia pun canitik serupa ratu...tahniah sekali lagi..
Dan ini...erm...beaty and the beast..hehe...tak ar..sesaja menggatal nak try dok atas pelamin...mmg teruja la..sebab tak pernah dok atas pelamin atas pentas yg tinggi dan di dewan besar..amik berkat dari pengantin baru..heheh...pompuan sebelah aku tu, Atikah namanya, juga bujang macam aku....hehe...sekadar kawan jer, ak de apapun antara kami ok..jangan nak menggosip udah...haha!!!
Ha, ni lagi kengkawan aku yg sangat2 baik belaka...lawa2 kan...hehe..yg tengah tu paling comel...hehe...aku suka sangat usik dia...sporting sangat...dah macam kakak aku dah...muah ha ha!!!
ni lah antara juadah yg dihidang pada tetamu...sedap sangat terutama ayam masak meraknyer...erm, nak lagi..nak lagi!!!
Sekotak untuk setipa tamu istimewa...tq tq...
Uik...apa ke hal nyer, Red Box?....huhehe....kengkawan aku ni mmg havoc giler...lepas jer knduri, kitorang meeting kejap...memikir apa plak aktivit lepas kenduri!!!...

Tak de lain, karaoke....jom jom..leh lepaskan tension, lupakan sejenak apa yg berkusut dalam kepala ini...


apapun buat Amad, kitorang merindui ko....kalu ada masa, turun la KL yer....nanti hang out ngan diorang sama ok.... :)

11 comments:

Mediviron UOA Clinic said...

so fantastic! everyone looks so grand!

Anonymous said...

ermmmmmmm...bestnye..cantik dan indah sungguh nampaknya....

Anonymous said...

Wahhh.best nyer ada keje kawin..awie plak bila?kui..kui..anyway pd pasangan mempelai semoga bahgia ke anak cucu...Amin..

shahril aley said...

selamat pengantin baru kpd maziah & ramanoff tu....

awie ni bile plak?

maliksutanmuda said...

chen;...so sweet...hehe...chen, bila mo kawin?...mesti fantastic kan...

zila:..cantik oooo

amad:..welcome amad...dah ada blog sendiri, tahniah...sama2 kita mengAminkan kebahagiaan mereke berdua seaumi isteri...amin

sharilaley:...selamt...awie?...er...bila ek?...tengok la kalu ada bidadari datang melamar...chewah..

MOLY said...

mmg suwit dedua tuh ..
suka lak aku tgk ...
uhuhu ...

weh .. sempat lagi melalak ko yeh ..
x udah2 ..
bila nak masok AF nya ??
tahun depan kah ?

oopss !!

Caranthir said...

uihh... hebats!

Caranthir said...

a'ah kaymo tu dulu teammate aku..

maliksutanmuda said...

lily:..so suwitkan lily...u bila lagi...nak sangat...amik foto wedding u...ups!!!!

caranthir:..ic ic...aktifla korang..aku tau pun dari kematz...kata korang tema paintball...best la...mesti costly kan...chayok2..

ita.itu said...

cantiknye pengantin...suai je ngk..wie ko bila nak naik pelamin..x sabo akak nih..hehe..dik ko keja kat bsn jln ampang ke?

maliksutanmuda said...

bukan keje situ tp ada keje kat situ.cantikkan kan pengantin itewww, ada tak macam akak masa memuda doulu?... ahaskd