nUFFNANG

Tuesday, July 1, 2008

Nak buat apa ek?...Tak tau laaaaa...

Erm...hari ni agak letih jugak..memikir mcm mana nak buat, nak abiskan keje yg masih byk lagi...makin hari buat makin byk plak benda yg kene tambah untuk support kesimpulan nanti...erm,,,tp tak per..relax jer la..kalut2 kang, nanti sakit kepala plak...ahaks!!
On da way balik Kajang, aku teringat kawan aku cakap, ada pertunjukkan laser dan air di Putrajaya. Aku pun bergegas ke sana...
tp kabur sikit la......persembahan tersebut adalah dari tourism mlaysia...
Cinnabon?...ala, dekat plaza low yat, g jumpa aku punya taiko....saja sembang2...tp isu utama, padal arwah Fizi..kami dok ingat lagi pasal arwah...erm....apapun hidup mesi diteruskan...kami sentiasa mendoakan kesejahteraan roh mu semoga dicucuri rahmat dari Allah swt. Amin.

salam wachaa dari awieworld...

4 comments:

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
eedany said...

Semoga rohnya aman di sana... Al-fatihah.

p/s : tension2 baik layan munga pink kan wie kan?

:)

Mediviron UOA Clinic said...

cinnabon berbunyi agak lucah!

MOLY said...

bess tuh ...
pancar memancar
kalau aku ada kat sana syiok jugak eh amikgambar ..
layan warna warni