nUFFNANG

Wednesday, July 9, 2008

Get Smart...!!!

Sebuah lagi filem mesti tonton iaitu Get Smart yang rasanya dah lama di panggung tapi aku baru je tgk..hehe..sedikit preview tentang filem ini...Ia merupakan filem komedi yang dibintangi oleh Steve Carrell (Maxwell Smart,Agent 86) dan Anne Hathaway (Agent 99). Max merupakan penganalisis kes yang cekap selalu mengimpikan tugas sebagai agent (Agent Perisik Rahsia yang dikenali sebagai CONTROL). PAda ketika ibu pejabat CONTROL diserang handap oleh orang dalam yang tidak dikenalpasti, maka Max secara tidak langsung dilantik untuk menjadi agant perisik menyelesaikain kes yang juga berkaitan dengan kumpulan pemusnah yang dikenali sebagai KAOS, kumpulan ini cuba menakluk dunia dengan menggunakan nuklear.
MAx menjadi Agant 86 bersama Agent 99 bersama berganding bahu menyelamatkan dari keadaan letupan berlaku...Dalam perjalanan mereka itu, berlaku pelbagai adegan lucu.

KOmen: Kalu nak dibandingkan filem yang seumpamanya, misalnya filem agent komedi yang dilakonkan oleh Rowan Atkinson (mr. BEan) ...tak ingat la tajuk filem dia..hehe...tp mmg jauh bezanya.

So rating untuk ilem ini..6/10

2 comments:

MOLY said...

aku suka citer nih !!!
besssssssssssssss
kalau aku, aku kasi 9/10

:D

Shah said...

Aiyoo rajinnye ko gi tengok wayang seminggu-dua ni. Tak terkejar la aku ni nak gi tengok tapi balik keje je dah penat sangat terbaring terus...