nUFFNANG

Wednesday, July 2, 2008

I love this MOvie!!

Hari ini slps waktu kje, aku terfikir nak nonton wayang...tapi sorang jer ler....huhu!!/ SEPI.... kan...


ha, Sepi...aku lum tgk lagi...jadi sempena menyambut keadaan aku hari ini yaknie Sepi, aku pun decided nak tonton wayang kat PAvillion.....saja g jauh sikit, lama tak g sana..huhu!!Aku tahu, agak terlambat aku nonton wayang citer nie..bukan apa, ada yag kata best, ad ayang kata tak best....konfiusss!!!
Arghh, pedulik, tgk sendiri arrrrrr.
Starting jer aku dah suka....gambar cantik....mula citer dengan humour dari Afdlin Shauki...actor dan pengarah yg aku suka dan minat sangat.....
Pandai dia melakonkan watak itewww...berpasangan denga Vanida Imran....dari sepi seorang bujang....akhirnya ngorat VAnida...dapat jugak...bahagia hendaknyer...


Filem arahan Khabir Bahtiar ni mmg bagus....walaupun plot ceritanya berasaskan cinta, dan gaya persembahan juga, seperi filem CINTA, tetapi masih boleh memberi kesan emosi kepada penonton especially aku...huhuuhu!!!
3 kisah sepi dan cinta..digabungkan dan digarab dengan baik.....ada kesinambungan dan saling kait antara satu cerita dengan cerita atau situasi yang berbeza tetapi objektifnyer sama...
so mmg bagi aku, puas hati....aku suka...tetapi kalu nak dikira dari segi kesan kepada emosi....filem CINTA lebih baik dari filem ini...


apapun, filem ni mgm bagus..cuma aku tak sempat nak tonton filem 'PEnsil'.....huhuh...kejap sangat kat panggung....tak dapat sambutan kot....sayang betoi la....

so tu jer la aku buat ari ni....erm esok filem apa plak ek?...hehe...wayang lagi ...tp sorang jugak la...apa leh buat..layan SEPI....hehe

salam rindu dari awie....wachaaa!!!

2 comments:

@xiM said...

SEPI...mmmmm best film cinematoghraphy ever..

eedany said...

wah...harus tengok juga ni. Awie windu ek? Dia pun windu bah... Dont worry be happy...

;p