nUFFNANG

Thursday, July 31, 2008

Jawab..jawab....

Dah kene tag....ingatkan mende..sorry yer kematz oi...aku tidak berkesempatan nak menjawab segala persoalan ko tu....bz jer la..nak siapkan laporan prestasi mengenai sebuah bank nie...susah tol...

apapun meh nak jawab ek...semuanya seperti di bawah...suka atau tidak, lantak hang la.,hehehe..poyo....

1. 5 Tabiat buruk Aku time sekolah

  • Suka kaco budak pompuan, especially yang bermabut panjang dan ikal mayang (hampir2 jatuh cinta tau..)....ahaks...
  • Suka usik cikgu pendidikan jasmani...Cikgu S****. Dia ni suka gurau, so dia tak kisah kalu setakat nak menyakat2...haha...(rahsia ler, aku sakat apa kat dia...sampai sekarang ingat lagi tau) ahaks
  • Suka kasi kawan, pinjam buku latihan MAtematik moden dan Tambahan..kasi tiru ler!..mmg tak boleh la,,,tau benda ni tak elok untuk dia..tp apa nak buat, tolong kengkawan..berkat?...Matematik skor...for sure...ahaks
  • Kotorkan kasut adik yang tengah putih melepak selepas kasut di kapurkan..haha...tahap dengki tak ingat...
  • suka bergaduh kecik dengan adik sebelum tido....macam2 ar kitorang gaduh..sampai tempat tido pun nak berebut...kejap atas, kejap bawah...katil double decker la katakan

2. 3 Favorite Subjek

  • Sampai bila2 aku akan tetap suka subjek MAtematik Moden dan Tambahan. Suka sangat la...suka mengira dan berkira sampai sekrang,,...tu pasal jadi A******. hehe
  • bahasa Melayu...mmg suka buat karangan panjang lebar. terutama karangan yg berbntuk umum, fiksyen dan isu semasa.
  • Akaun....susah sebenarnya tapi suka sebab ada kira2...dan akaun ni penting sebab ada kaitan dengan kerja aku sekarang...ups!!!

3. 3 Subjek yg aku Tak suka

  • Sejarah.....cukup payah..nak menghafal...tarikh, tahun, peristiwa...oh tidak...tp tak de la sampai kantoi atau failed..skor tetap skor cuma tak berapa minat macam matematik jer...
  • Geografi...pun sama juga...ada kira tp berkira sangat....tak mo lah...bleh!!!
  • Lukisan.....suka ajer, tapi tak minat la...lukis mmg tak cantik tp idea tu ada...macam2 nak mereka...cuma tangan dan jari jemari ni, ntah kekok cam maner ntah...lantak ler..

4. Apa yang menarik pada aku?..

  • Tak tau la...sat g kata aku syok sendiri plak....
  • aku tengok cermin, aku rasa aku dah ok, kira ok la kot
  • Terpulangla pada org yang memandang dan berkawan ngan aku, susah la nak cakap....
  • Uols fikir pla sendiri

5. Perkara yang paling aku suka buat? uik, ni banyak ni. antaranya ialah:

  • Bermain dan berentap dalam sukan bowling...oh, aku giler ngan game nie...skang dah masuk intermediet, bukan beginner lagi ok..haha..poyo...
  • Suka berenang, dan main air..suka sangat...
  • Main PS2...game jenis action, RPG, Strategy dan fighting....oh mmg best
  • Main futsal...ni pun aku suka sangat...futsal je yg mampu sebab tak larat nak main bola padang yang besaq tu, dah lama tinggal..so letih arrr!!!
  • Ping Pong pun aku suka main,...dulu mmg bengap la, tp ,la ni, boleh ar ada fight sikit...'bat' ping pong pun dah ada sendiri...bleh!!!
  • Baca buku kelakar, tak kira la..majalah ker, komik ker...janji kelakar
  • Suka tgk dan tonton wayang...pantang ada movie baru, sure tgk dulu...tak kira...layannn!!!
  • Suka tgk kartun...janji kelakar..antara kartun yg aku suka: SpongeBob, Ninja Boy, NAruto (fighting), Blade, Fairly Odd PArent, Foster, Gaban, Otromen, dan banyak lagi la...

dan ada lagi banyak sangat....lain kali la aku buat entry special punyer..kalu rajin...hehe

6. Aku tak boleh hidup tanpa?....

  • Dah tntu famili tercinta....tak boleh kalu diorang tak de...habis aku ni sapa kalu diorang tak de?...kwang2
  • kekasih hati..buah hati....(kalu ada)...so far....erm....tak de lagi...huhu
  • Kawan-kawan (ada ker?)...ada kot...lantaklah
  • Blog...kalu tak de blog..rasa macam..bosan la hidup aku..(ye ker)...balun jer la.

7. Setiap malam sebelum tido, aku akan hubungi?....

  • sapa aku nak tepon?...kekadang mak abah aku di kampung la, tanya kaba...adala dalam seminggu 5 kali tepon....
  • kawan2 setakat ni, kalu terasa kredit banyak, bosan, tak de jiwa nak melayan tv or dvd or blog, tahap cipan punyer bosan, kol la kawan mana yg rasa nak aku tepopn tanya kaba...
  • Biasanya sms jer la senang, murah dan berbaloi...yer la, murah kan, surela berbaloi...kwang2

ha, kematz oi, dah jawb nie..kasi la hadiah kerseperti pemginapan percuma di Ostolia ker, Boston ker,,,,hehe...

nak tag sapa la plak nie?...korang yg rasa nak share, buatla yer...tak reti aku nak tag orang nie...sapa yg baca, tag la sendiri...hehehe...

tp nak jugak la, nak tag blogger yg dah berpuluh taun tinggal sekolah;;

  1. Abang bear (Abang Beruang MAdu)
  2. Dr Shah (Shahramblings)
  3. eedany
  4. Kak Ita
  5. Crazy Beatiful....

silakan la yer...tak jawba pun tak per...huhuuuh...sedey tau kalu tak jawab...wachaaa kang!!!

6 comments:

Anonymous said...

kalau Awie suka tgk kartun, suggest tgk kartun ni kat youtube - Thundarr The Barbarian. walaupun klasik tapi best ada magic2.

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
maliksutanmuda said...

ye ker....nanti saya cek...Care Bears pun best jugak kan...hehe...ada magic2 tueeee

eedany said...

alamak...terkena sudah!

wokey wie nanti aku buat ok...

KeMatZ said...

hahahahha.... hadiah... hehehehe nanti lah kan.... wehh bowling diddy mu main ka.... mau join boleh...

layan cartoon THuNDERcaTs

maliksutanmuda said...

eddany;..sory ar terkena...buat jgn tak buat...kasi jawapan yg sweet2 tau...wachaaa

kematz:..insyaallah...main...masuk jer...janji, kawan tetap kawan...jgn nak bergaduh sudey....ok bro...wachaaa...Hidup Ebi Fc...tetap RELAX....

aku layan kartun CareBears Family...