nUFFNANG

Monday, July 14, 2008

TIme makan, Uncle William Menyibuk la..heheh!!!


Chicken Premium + Smooth Duck= Sedap sangat...

"Mana janji Uncle nak buat blog?"...soalan pertama aku tanya uncle...hhihi...dia kata, nanti dia buat bila dia dah berjaya menggemukkan semua pelanggan yg datang ke gerai dia...Apa la uncle nie....aku tanya lagi, sapa antaranya..! Adala....heheh
Yogurt Manggo + isi buah tembikai merah, tembikai susu, dan laici= Minum kongsi, tak larat nak habiskan...nyaya segar banget!!!


"apa aaaaaa...uncle nie.."hehe mmg letih kalu melayan uncle nie..keje buat lawak jer...katanya, ramai dah dia berjaya gemukkan atau meningkatkan berat badan melalui menu dia...

hehe..nasib baik aku leh kontrol makan....kalu tidak, mau hari2 aku g makan kat tmpat dia, gemuk la aku...oh tidakkkk!!!
Mozarella Cheese Naan + Ayam pandan yg dikongsi dari menu chicken Premium = Yummmyyy!!!

Dalam dok syok sembang dan layan makan2, boleh plak uncle ni datang kat meja kitorang. Ingatkan nak halau ker, atau nak kasi duit buat belanja sekolah..hehe tapi, ada cerita lawak yg dia reka tp macam real...citernya bertajuk:

1. Sorang staff dia yg sakit jiwa, dimasukkan ke Tanjung Rambutan...apa halnyer..!!
2. Asal usul salah satu menu ikannya, yang ada kaitan dengan ikan todak..hehe!!

Kelakar giler, takmo citer kat sini...nanti sapa yg pegi, cuba tanya uncle..mesti dia citer..ahaks..

oklah nak mian PS2 game Poker nie, lama tak main...ok

ups, aku hari ni g dressing kat klinik Purtrajaya, so dapat MC selama 3 hari...nanah masih ada lagi walaupun tisu/isi dalam kaki semakin tumbuh dengan baik..

apapun, take care uols..salam rindu.

wachaaa!!

8 comments:

MOLY said...

ko dalam sakit2 masih dok melantak william yeh ..

oh aku rindu nak gi makan kat sana
:(

maliksutanmuda said...

lily, aku pasal kempunan la aku g makan kat sana...patu uncle buat lawak, mmg rasa macam nak pijak jer muka dia..kelakar sangat...

hehehe,,anyway, ko kene posa makan kat sana, kan ko dah membulat..ehehe,diet tau..

akupunyahal said...

hmmm.... my cousin kata william ni tak halal lah sbb depa pakai fat (babi) for masak.. but I am not sure sebab belum ke situ.. tapi kalau ke situ sure i tau sbb bau minyak dia lain sket...

Mediviron UOA Clinic said...

williams.....

izman said...

william lagi, arghhhh! apsala aku belum sampai sana ni.

jaga permakanan, kaki ko tu belum ok.

Najib Ariyan Ali Basha said...

errrkkkk... betul ker Malim.. your cousin tu dapat dari mana maklumat tu... alamak.... tapi awie ni sakit sakit pegi ngan sapa??

eedany said...

Wah sedap bangat makanan kat willian tu wie...

bestnya dapat MC 3 hari... kalau aku mesti lalalala...

maliksutanmuda said...

malim:..konfirm halal...mungkin sepupu u salah tempat kot...

chen:...kenapa chen, teringin nak jumpa uncle william ker?...huhu, kesian kat u//

abgizman:..kaki lum baik lagi, so makan roti ngan ayam pandan jer...huhu...yg seafood dan telur, mmg tak makan sangat...arghhh!!!

abgNM:..saya g ngan kawan, lama kami tak makan ka situ..so dia yg bawakkan...tak mungkin g sendri sbb ada moto jer...maklumla orang susah

eedany:..mmg sedap..mc 3 hari?..erm, best apa, nak jalan pu terhad jugak..kaki ni dah bengkak...huhu...tension gak..kekadang jalan gak la, bosan dok umah...