nUFFNANG

Friday, July 4, 2008

Kelmarin Dulu,Kelmarin dan Semalam........huh?...

UUUuu...cedapnyer!!!.....Tp for display jer....not for eat ok...ahaks....

Kelmarin dulu......aku tak lalu ar nak makan nasi...heheh..ye ker?
....

tak mungkin.....erm......KEdai cookies baru kat KLCC....BAkin Boys....erm....mmg cedap tau..ada cup cake...ada cookies...besar2 plak tu....aku ada beli dan makan....tp tak amik foto...sedap sangat nyer pasal sampai lupa nak amik fotonyer...huhuhu!!!

erm...kelmarin plak tak mau makan nasi arrr, takut gemuk.....time lunch teringin nak makan noodles....so ke Signature KLCC mushroom chicken egg noodles...erm....sangat menyedap kan...kenyang erkkk!!! Alhamdulillah
Semalam...sebelum nonton filem Sepi, sempat kagi aku try alat pengurut kaki Osim nie...harga diskaun kata mereka cum Rm 598..selepas diskaun. SEdap jugak mesin ni urut.....hehe...ups dah lambat....wayang dah nak sttart...ok show...

erm, madam kwans...famous dengan nasi lemaknyer....tapi tak makan itu, aku makan lamb grill...oh sedaopnyer.......arghhhhhhhhhh!!!
yang menarik nyer lagi, kalu order jus, leh campur 3 perasa...aku campur belimbing, limau dan karot....heeh, sedap giler....erm..jeles kengkawan aku...

Dan inilah dia. 4 keping daging kambing yang di grill enak...sangat2 enak...madam kwans di KLCC...sure menambat hati anda...ahaks, macam iklan tv la plak..
my boss makan nasi ni ha, mende ntah namanya...tapi makan tak abis, last2 aku jugak la kene abiskan....adah macam vacumm dah aku nie...
masa kat Chilis. KLcc jugak...kami bertiga. aku, bos aku dan kawan sejawat aku teringin nak makan kat sini.so dordernya air nie...sangat sedap tp lupa nama lagi..tp yang pasti, ada rasa air kelapa dan limau nipis...juga susu...
ni la tachos..kalu tak silap aku...cheese nyer mak oi...menyengat bebe!!!
Spagetti bolognese..juga memikat hati dan byk portion nyer..nak abiskan , perlu berkongsi 3 tau....macam kat William plak/..(arghh, rindu plak nak makan kat william sana)
Nachos, kalu tak silap aku la....ada toteila yang intinya 4 potong daging ayam, cheese, sayur dan lada....erm...sedap beb...sedap....sangat!!
next time di Chilis, burgernyer polak..besar gabak aku tgk aritu...


again,,,,tu jer lah,hehe...malas ar nak taip pepanjang,,,, apsal ek?...erm,,,,mengantok kot...apa kata kita tido nak?...hehe...jom arrrr...

salam rindu buat semua....awieworld

2 comments:

Najib Ariyan Ali Basha said...

Wowwwww Awie.. satu senarai barang2 makan yg banyak sekali... senang nya hidup kalau cerita bab makan zaman nih kan... senang mintak senang dapat... banyk tempat yg awie tunjuk tu Abg Bear tak pernah pegi... nanti sesekali kalau teringin nak jugak menjamu selera kat sana.. KLCC hmmm not that bad rupanya

eedany said...

Wow... cupcakes tu nampak sedap...tapi mesti manis sangatkan dia punya krim tu...

wie...semua pun sedap2 belaka! Lain kali kena belanja eedany makan makanan yg sedap2 tu...

CauCinCau... Wachaaaa :)