nUFFNANG

Sunday, July 27, 2008

Selamat Datang ke Laman Landskap..Rhytham Of Nature .. di Tasik Perdana...KLMinggu ni aktiviti, kalu nak diikutkan nak tgk wayang...tetapi cancel sebab teruja bila terbaca blog Dr Shah pasal pameran landskap di TAsik PErdana...So apa lagi, jom snappy2

Try teknik baru...ok tak...cuma batu yang disusun lekat pada simen bebentuk bola..menarik nie!!
Abg kuda..heheh...cantik kuda ni..
Salah satu landskap yg aku suka..
macam taman jepun jugak nie
Bunga ni apa ntah namanya. aku main snappy jer..hehe
Yang merah tu, tak salah aku, cabai @ cili...
Nampak tak ayam jantan tu?...macma hidup padahal batu jer tu..
Bunga tahi ayam...cantik tapi bau taik...heheh
Ini nmpak real sangat tp yg heran sikit, sama besar dengan gajah kat belakang tu..ahaks....
bunga taik ayam jugak nie, agaknyer la...tapi cantik..macam telur pun ada gak.....
Pasti bunga orkid..ini menjadi kegilaan mak aku..kalu dia nmpak, mau dia meleleh air mata memandangnyer....


kebanyakan bunga, mmg aku tak berapa tahu ler..sebab jarang aku tengok..tetapi mmg puas hati..cantik sangat...landskap yang dipamerkan adalah dari seluruh negeri di Malaysia..

so, adalah dari Kedah, sarawak, Johor dan sebagainya...pameran ini berakhir hari ini...ok...sure ada acara menarik sampai mlm ni sebab mlm nie penutup...sapa yg lum pegi lagi, boleh la pegi..ok...hehe...

selamat berhujung minggu

Awieworld...wachaaaa

6 comments:

:: NbC :: said...

wahhh cantik banget semua pics..

maliksutanmuda said...

thnks/// cantik kan?
mmg canik// rasanya kalau u boleh tengok sendiri, sure u pun teruja...

cantik ke i amik nie?..heheh..boleh tahan jer la ek..kene byk belajar nie..hehe

Anonymous said...

amad suker gambar rakit tu..nampak real sgt kan...siap ada gajah kt blakang ahak!....

Najib Ariyan Ali Basha said...

Awei yg kuning kat tengah tu bukan bunga taik ayam... macam bunga kekwa jugak tapi bukan kekwa.. tapigambar rumah kecik tu cantiklah...tak perasaan pulak masa ker sana aritu

maliksutanmuda said...

amad; thnks...cantik kan...nampak jer simple, tp erm....terpesona...hehe

abgBM:..ye ker, tak tau plak, sebab bau bunga yg tengah tu, yg macam telur tu, mmg bau telur..eh bukan, bau macam bunga taik ayam...

huhuhu...rumah kecik tu mula tak perasan gak, asyik dok tengok gajah jer, bila snap, baru perasan...dah tu, apa lagi...snappy arr...

tgk kat facebook..byk saya amik foto kat sana..ok...wallaaaa!!

MOLY said...

aku x berkesempatan nak pergi