nUFFNANG

Thursday, July 10, 2008

Sahabat TM...Meh ar lawan kalu tak takut!!

TM? Aku ada hutang ker?..oh tidakkkk...tetapi perlawanan boling persahabatan pada 6 Julai dengan Tm ler. Hehe,...Aku dipanggil untuk memeriahkan pertandingan ini, sekadar menggantikan orang sahaja. Bagaimanapun, tq so much...

Erm, tapi kan, aku sakit kaki dah time nie. GAgah jugak la main..sehari sebelum aku belah bahagian bisul yang membengkak di tapak kaki kanan aku nie. Aku dah puas tanya org nak minta ganti, tapi tak de sapa. So aku terpksa la jugak. So tawakkal ajerlah. So bila dah siap pakai kasut, glove dan guard bagai,. aku pun ready la. PErtandingan berlangsung di ARL Alamanda , PUtrajaya. Thnks to TM sebab kasi t shirt TM yang cantik dan selesa,,,hehe...
"Awie montel?...siapa dia?...nama macam sama jer ngan aku..."

Oh tiakkkk...tak guna punya kawan, asbestos betoi....suka hati anak tiri laki mak jiran sebelah rumah ko jer, letak aku ..'montel'...tp macam cute jer..heheh..boleh la..unik sikit..
3 game...alhamdulillah, dalam sakit2 pun boleh main ker...semangat nie,..hehe..yerlah, tak nak hampakan hajat orang yg minta ganti...nanti tak ajak lepas nie dah kalu aku kalah ker hapa ker, kuang3..keputusan:
Game 1: 164 (kurang bagus sebab byk open)
Game 2; 194 (kalah 1 pin jer ngan budak team aku jugak..195..hampeh)
Game 3: 235. sperti di atas (alhamdulilah..byk strike, spare 1 tp sayang, open ada 2..kalu tidak mau 280 ..hehe)
So dah penat main, kitorang semua dijamu makan tengah hari. Satu team, ada 4 orang..campur2 ngan org TM. dan 10 lane digunakan. So mmg meriah sebab semuanya main penuh semangat..cuma tak la havoc dan bising macam aku main dengan Fan Club sebelum ini...ahaks
So sebagai hadiah dan ganjaran ditabalkan juara keseluruhan (hadiah untuk kumpulan sahaja, individu tarak)...so hadiah tempat pertama...yang besar gabak ntah apa bendanya...nak tau apa?..jom bukakkkk....
Tadaaaa....rice cooker.....ahaks...tp aku ni jarang masak nasi..erm..nak masak apa yer selain nasi?...kukus jer la kot...kuih pau ker...sup ker,...bubur nasi ker....yer tak..apa lagi ek?...ermmmmm.....

tak per la...salam rindu dari awie jer la...ahaks...

6 comments:

Anonymous said...

waaaaaaa...semakin hebat dan mantap persembahan dan permainan awie sekarang ni ye...
point pun semakin menggerunkan..
makin bertenaga dan bersemangat pulak tu..apapun TAHNIAH...TAHNIAH..TAHNIAH...
DAN cayok cayok untuk game akan datang...hidup awie...heheheh

Anonymous said...

Congratulate...Dalam dok sakit kaki still maintain high score. Montel ke? Very da poyo!!!
AZMI

Unknown said...

wahh.. something usefull...

branded lagi

match dgn induction cooker yg ade kat rumah tuh..

ita.itu said...

wah ko dpt hadia ricecooker lg..akak br je beli smlm..kalo tau ko dpt x yah akak beli..kah.kah.kah..mintak ko je..haha

maliksutanmuda said...

zila:..thnks...amboi puji bagai nak rqak (over)...ada makna ka?..g melaka beli apa/..tak da ka buah kaki untuk cek dari melaka nun...(tak malu nyer, mintak hehe)

azmi:..montel kot...hari2 makan nasi, takde kontrol dah...

budlee:a ah, ada brand..tak sangka plak. cek harga luar, 100 lebih hengget gak ler...sorang satu dalam team dpat tau..bukan saya sorang jer..huhu,,,nak masak nasi la..hehe

kakita:..tu la, akak tak kontek saya, kalu tak, dah dapat dah rice cooker ni kat akak, tak per..trade in jer lah dengan akak nyer..kalu yg mahal lagi, mau la saya..kalu sama, tak yah la...ahaks! (demand sikit, leh?)

MOLY said...

eloklah ko dpt periuk nasi
senang bila dah kawen x yah nak beli rice cooker lagijimat duittttttt