nUFFNANG

Tuesday, February 12, 2008

BAbe ok; Botol dan Vitamin Utk Fifi & Vivi

Oh my babe, dah ok la sikit. Telinga dah ada. Hehe. Ari sabtu ari tu, side mirror aku patah. So g kedai semalam tukar baru. Dan....



.....suruh mekanik ketuk balik besi letak kaki yg dekat gear tu. BEsi tu sebenornyer, masa accident dah bengkok rapat ke body moto. MEkanik tu heran, aku boleh terselamat dari maut sedangkan besi yg kuat tu, baik punya bengkok. Aku...?...alhamdulillah. Selamat..Syukur.
So hari ni boleh g kerja dengan babe aku. HAha. Ari nie ke Shah Alam. Ada kerja di BSN Cawangan Shah Alam yg berlokasi di PKNS. G ngan kete ofis, bertiga. Sorang lagi pegawai kanan aku MC.

MAcam ospital jer aras 2 nie...kalu malam dan tak berlampu, sure seram sangat....huhuuh!!

Senyum sikit?....sikit jer, udah ler!! Ahaks
Kene siapkan seberapa cepat yg boleh. "Banyak siot"....dah la 2 hari jer....

Dah abis keje, sebelum balik umah, singgah kedai haiwan nak beli bekas air untuk Fifi dan Vivi. Mklumla, minggu depan nak ke MElaka, seminggu jugak la. Risau kalu tak cukup air. So beli le yg besar gabak tu..hehe!!
Dan aku beli vitamin untuk babe aku tu. Kaler ijau. Air jadi ijau. Jgn Fifi ngan Vivi aku jadi ijau udah..hehe..."Incredible Hulk?,....uiks


Erm, apapun esok aku nak tgk macam mana. Aktif tak diorang bila minum air ijau tu. Heheh. Akhir kata, "Salam buat semua"....apa ke hal aku nie...


***Wachaaa***





7 comments:

Mieza's Penny said...

byk2 syukur, selamat dari kemalangan tu..bgs tu jg 2 baby kat umah tu...buat persiapan nak jg anak nanti ker..hehe

eedany said...

hai awie...

syukurlah awak tak apa2.

Wah makin aktif lah baby2 awak tu nanti.

Have a nice day bro.

ita.itu said...

la sian moto awak tu..wah siap ada vitamin tuh..eh lama x dgr lg feminin ni kan..layan

akupunyahal said...

ha dulu my hampster pun bagi air hijau tuh.. depa suka la sangat.. then lepas tuh u bagi air lain tak maunyer

maliksutanmuda said...

mieza:...alhamdulillah. syukur. Jaga dua ekor ni, boleh tahan jugak. Manja, dan manjalah. tp bila nakal mmg kene *Wachaaa*..haha

eddany:..thnks..aktif pun. Pagi tadi Fifi main roda tu, terus menang 1 juta...tahi..eeeee...aku jugak yg kene basuh..!!

ita:...lama kan?...ada lgi lagu lama yg best2. Vitamin tu, jgn kata untuk Fifi dan Vivi jer, awie pun kene makan vitamin jugak, tp tablet..hehe. Yg ijau tu tak boleh...kang jadi lain plak.

malim:..yer ker..tak per. air ijau ni murah jer. Rm 4.50. murah kan?..yg penting depa tu, sihat dan tak eksiden macam aku, sudah..haha,.

Ziana said...

alhamdulillah..
dah ok moto nye ye..
:)

psl 'baby berbulu' ko tuh...
no komen...geli :P

maliksutanmuda said...

ziana:..alhamdulillah. :)
ala, nanti ko cuba rasa kelembutan bulu hamster. mesti ko terpegun. Halus dan lembut macam kebab...hehe...
nak ?..nak??