nUFFNANG

Friday, February 1, 2008

Hari Wilayah-Cuti, Brehat,DVD, Layannn!!!

Erk....ehem ehem. Dah la bangun lambat. Mentang2 la ari ni cuti. Lidah aku ni, terasa nak bedal sup n kopi. Sekali kawan aku kontek pepagi kul 11, ajak temankan dia beli DVD. Biasa la citer anime.

Aku masih ingat lagi. Kartun ni pernah main di Tv dulu. chanel apa aku tak ingat. Tp mmg best. "Saint Seiya". Ada Gold and Silver seiya. Kira pahlawan la diorang nie. Byk jugak episod dia. Aku Minat jugak citer nie tp kurang la, tak macam kawan aku nie. Dah tu, apa yg aku idam, dapat la pulak. KItorang makan kat Oldtown White Coffee. Dia belanja, aku bedal jer. Ahaks!!
NI la kawan aku, Sharizal. Dia cuti jugak ari nie.
Apa nama ntah benda alah nie. Tp ni kira macam koeteow sup ayam. Sedap. Banyak plak tu. Harga pun murah, Nyam nym.
Hazelnut White Coffee. Pun sodap tp aku minum tak abis sebab...entah kenapa. "Suka hati aku la"...hehehe BIla kawan aku balik, aku pun melapuk le tunggu turn nak main bowling. Ramai la orang mlm nie. Tak tau nak buat apa kat umah. selain layan FIfi dan Vivi, aku pun nak jgak layan nafsu aku bemain bowling ni. Hehehe...Janji bowl..lepaskan gian. Main 5 game tuewww!!!....
Sampai umah, tgk Fifi dok main roda besar tu.Vivi masih tido. Erm...apa la nak jadi diorang nie. Pinggan tak basuh, kencing tak basuh, tak lap dengan TISU. No manner tol la dua ekor nie...Wachaaa kang baru tau!!!

7 comments:

Anonymous said...

rajin betui u layan bowling..best sangat ke main bowling tu?
macam kerap je u main... nak hilangkan tekanan kerja ke penuhi masa terluang...banyak betui masa u...mana adik u..tak main skali ke?

Unknown said...

eee comey nyer fifi dan sharizal :D

Mieza's Penny said...

Oldtown white coffee tu rmi customer org cina aje kan...melayu bolelah dikira...tp makanan nya sdp2 gak..roommate awie sht ker...

maliksutanmuda said...

zie:..salam..bisa la, bowling tu mmg tempat nak lepaskan geram heheh.."Geamnyer"...

budlee:..fifi ngan syarizal ada pesamaan ker?...erm,,,abg tak tau plak!..ahaks

mieza: Ramai cina tp di metro point kajang, melyu ramai jgk. Speciallity, nasi lemak Old Town Spcial, Oltown white coffee dan hazelnut white coffee. Roti toast dia pun mmg sedap. Nyam nyam,,harga?..amat berpatutan...

Anonymous said...

assalamualaikum..
hye awie..owhhhh..tempat nak lepaskan geram..ngatkan hobi u main boling..coz tengok ada set lengkap bowling..

maliksutanmuda said...

minat tu mmg ler, tp melepas geram tu pun boleh jugak. ahaks!!

Anonymous said...

bila lagi u nak g main bowling? ajak lah i skali..tempat yang u slalu main tu pun, tempat i slalu main gak..tapi dulu lah...masa muda muda dulu..masa tension ngan bos n keje..skang dah kurang tekanan so tak g dah lah..oppsssss ;)