nUFFNANG

Tuesday, February 5, 2008

Cj7...Has Been Released!!!

CJ7 merupakan filem komedi/sci-fic yg mungkin ditunggu-tunggu especially, aku ler big fan Stephen Chow.

Kalu diingatkan filem beliau sebelum ni, mmg berunsurkan komedi. Kekadang tak masuk dek akal tetapi yg penting menghiburkan. Sesuai untuk tontonan semua. (TAk masuk akal pun, aku jugak yg terbeliak mata menonton dan bergelak)..hehe

Bajet filem ni mencecah US20 juta..ummm...lumayan! Lumayan!!




Di GSC akan mula tayang esok kalu tak silap aku la. So kalu sesiapa nak tgk movie nie, cepat2lah book tiket. TAyangan hari pertama la katakan. Sure best nie...ayuh yuk!!

8 comments:

ita.itu said...

mcm sdp ek citer nih

Ziana said...

yeah yeah
x saba nk tgk Cj7..

sudah booking for thurday!!!!!!!!
:P

eedany said...

hai awie...

So cute lah fifi & vivi awak. Both girls ke?

Jgn bagi dorang makan coklat ya wie. Dulu hamster saya mati sebab anak buah saya bagi makan coklat :)

Pasal cj7 saya pun nak tengok juga. Promo macam best jer...

maliksutanmuda said...

kak ita:...best ooooo. rugi kalu tak tgk..

ziana;..ala, ko dah beli ker?...aku mungkin tgk esok kot...

eedany;...Fifi is a male dan Vivi female. Tak la kasi coklat, cuma bg kucing jer main sama diorang. ahaks!

Ziana said...

anda di tag! sila buat
:)

tq

maliksutanmuda said...

hampeh la ziana nie. dah sampai pagi menjawab soalan ko...huhuhu...

tp bgus jugak ek. malm tadi aku asyik layan youtube jer. bila ko tag aku, dengan pantas, aku menjawabnyer.... wachaaa!!!

Mieza's Penny said...

mak datuk mhlnya nak buat filem ni...best ke citer dia..

awie kau suka ek selalu tukar header...ari ni lain, esok lain...jgn mcm tkr aweks dhlah...hahaha

maliksutanmuda said...

HEHE..best la agaknyer. saya ni kira big fan stepehen chow, so semua filem dia mmg kelakar giler. macam nak pecah perut dibuatnyer..mahal tak per, janji havoc!!

hehe..saya ni mmg tangan gatal la kak. suka tukar header sbb saya rasa bangga jadi diri saya kot. hehe. saya ni suka benda IT. so kalu boleh nak tukar template kaler purple tp lum jumpa lagi templatenya...(uik..panjang plak jawapan gue)...sorry ya.