nUFFNANG

Friday, February 8, 2008

Cuci MAta-Sikit Jer TAk Banyak Pun!!

Huiyo..ari ni bangun lambat sikit jer... Jam 10 pagi...heheh...Celik mata, selepas gosok gigi terus menerjah Fifi. BIasanya Fifi mmg bangun awal sikit, Excercise. Fifi suka main roda yg besar tu. Tak macam Vivi, pemalas,.,.,,"Geget kang"...
So sengaja lungkan masa main dengan Fifi jer. sebab si Vivi masih membuta buat taik mata. Bulu Fifi pun makin panjang dan gebu. BEst sangat pegang badan dia. Hehehe
Sambil cek blog dan baca email, Fifi pun sibuk la nak explore. Risaunya jatuh jer. Tp dia tahan, tak de hal yer tak Fifi?...AHaks!!
Dok umah sampai petang. Selepas melayan filem P. Ramlee di Astro Prima, aku pun cadang nak ke Jusco Balakong atau Cheras Selatan. LAma tak pegi. Teringin plak nak makan Teppanyaki...
Tp malangnya, tutup la plak. Tukar haluan ke Ichiban Ramen. Tp Ramai la plak. HAmpeh...Last2 aku bedal je la nasi ayam kat Food Court nie. balun jer. Sedap jugak. Nyam Nyam.
Dah tu beli barang sikit dan melepak tengok karenah budak-budak nie. Syoknyer. Kalu ada untuk orang besar macam aku nie, nak jugk aku try.."Dik, abg nak main kejap leh?"...Hehehe

Selepas tu, tinjau2 panggung GSC kat sini. NAk tgk filem Kungfu Dunk. Tp dah penuh siot. Dasyat betul....tp tak per. Aku dah booked pun tiket esok kat Mid Valley. Hehehe...

Smpai umah, cepat bukak tv sbb nak melayan filem JAckie Chan, The Myth. BEst cite nie. LEpas citer ni, nak layan PS2 plak.. hahaha...nak abiskan game Devil May Cry 3...susah siot.."Siap la ko...aku belasah ko cukup2..ahaks.TUngggggguuuuuuuuu"....

***Wachaaa***

4 comments:

Ziana said...

owh..
NO for hamster!
hehehe
geli :P

ita.itu said...

kiutnye hamster..tp aku geli la..

maliksutanmuda said...

haha..kak ita n ziana geli ek...ala, anggap jer macam teddy bear jer..ahaks!!

HAIRIEZZ said...

apsal kena ada 2-3 blog ni?