nUFFNANG

Tuesday, February 5, 2008

Dah Kene Dah...Dah kene....!!!

waduh...tak pernah2 aku di tag. Ni la pertama kali dalam seumur hidup aku...waduh!!
di tag oleh Ziana...kuang3x.

The Rules:
1. Link to your tagger and post these rules.
2. List eight (8) random facts about yourself.
3. Tag eight people at the end of this post and list their names.
4. Let them know they’ve been tagged by leaving them a comment on their blogs.

ok ni 8 perkara tentang aku,,,,
  1. nombor 8 mmg aku suka. nombor tuah kot. jadi tak keberatan aku menjawabnyer. hehe..
  2. aku ni suka buang masa dengan main ps2, menonton tv, tgk wayang, window shopping, makan-makan, usha orang (yg ni mmg aku suka sangat)....hehe...
  3. paling suka gelak, merapu, happy kan orang dan suka makan ramai2. Paling suka melawat orang sakit...

  4. biasa kalu aku kene marah, aku rilex jer. diam jer. tp aku pantang kalu ada yg mengutuk pasal org yg aku sayang dan melampau sangat, mmg siap la dia. aku laser betul2...tp dalam hati, tak sampai hati pun ada beb. Sabar jer la ek!!
  5. aku ni cepat simpati pada orang. itu mmg susah nak elak. tp jgn amik kesempatan ok...waduh!!!!
  6. aku jugak suka sangat pada seni. tak kira la seni lukis ker, seni warna ker, seni menjahit ker...tp paling aku fobia suka sangat ialah seni fotografi dan video, serta menyanyi..hehe..sukenyer!!!

  7. kadang-kadang, aku nie suka berdiri dari duduk. Aku dah biasa la agaknyer. Ada ketikanya la. Especially, bila tempat duduk terhad dah penuh dan aku duduk, bila ada tamu yg baru datang, aku kasi ler tmpat aku. tp yg peliknya aku, kalu aku yg baru datang, orang lain kasi tempat duduk, biasanya aku tak duduk. Aku akan berdiri dan berbual macam biasa. Lama pun tak per. 2 jam pun biasa jer....entah la. Pelik kan!!!.... (cuma mak aku jer yg faham kalu aku berdiri, yg lain siap kerut dahi lagi, pelik punya pasal)...

  8. Akhir sekali, aku ni suka kaler purple. tp kaler lain aku suka jugak. cuma mmg pantang tgk kaler purple. tu pasal blog aku mesti ada kaler purple walau sedikit. Tp t shirt aku, cuma ada beberpaa helai jer. kira tak banyak la kaler purple...ahaks!!..(kalu kak red, sure nak merah segala)..purple susah nak cari la...erm...!!

ok udah....nak kasi 8 orang lagi nie...mereka seperti di bawah:....

  1. Abg Beruang Madu

  2. Kak Ita

  3. Mr Josh

  4. x-Xis...

  5. Mr MAlimKundang

  6. Tuan Aladdin Gusti

  7. adik Budlee

  8. mr Luvis..

so tu jer lah kot yg boleh aku tanya diri aku sendiri siapa aku dan apa aku suka...nak ikutkan, byk lagi...

hehe..ok . macam biasa la..***wachaaa***

5 comments:

Aladdin a.k.a. Gustiadipati said...

Perlu ke menjawab...nanti nanti ek (",)

maliksutanmuda said...

ups..tak jawab pun tak per...sekdar memnuhi syarat dan permintaan rakan sahaja!!...

ita.itu said...

wah dah 3 org ngetag nih..hehe

azmi said...

Hehehe...Awie di tag oleh ziana...
Hahahahahah...Apa kabar Ziana?
Apa komen kamu dgn jawapan yg awie bagi???hahahahhah..jangan marah ye awie dan ziana!!!

maliksutanmuda said...

kak ita:...3 org jer...

azmi:...kene la tgk blog ziana...tp takkan la aku nak marah. ziana tak tau la...kot dia marah kat ko plak,,,(ha, tak tau...)