nUFFNANG

Saturday, February 16, 2008

Tido Lewat Sbb Membasuh Baju, Video Dulu!!

ok...aku lewat tido hari ni. sebab nak basuh baju yg seminggu tu,,hehe. so belek2 la Youtube, sekali aku terjumpa video nie.

NotaTempeleng: Pasang speaker kuat2. Kembangkan telinga macam gajah. Bukak mata luas2. Perhatikan dengan penuh khusyuk. Terutama mak bapak yg ada anak sekolah.

MorAL of the story, jgn la kasi anak2 korang tido lewat sangat. KArang tak buat keje sekolah, malah tido dan terhantuk macam budak ni..kesian kan...hehe!!!..

7 comments:

Ziana said...

amik ko..
bebakul2 baju :P

slamat mencuci laa ye..
hehehehe

Idham said...

aku pernah jatuh dari kerusi masa kerja..benjolll. My blog; Cabai Burung

akupunyahal said...

kesian budak tu....

maliksutanmuda said...

ziana:...tq tq...dah memang rutin di hari sabtu...cuci jgn tak cuci!!

idham:..tq sbb baca blog aku. ye ker..aku pernah jatuh moto..luka pun lum baik lagi nie..hehe!!..apaun selama datang ke blog Pengeran Cinta!!

MalimK:... kesian kan..agaknyer keje sekolah byk sangat kot sampai begitu jadinya.

Mieza's Penny said...

anak sapa tu!...hehe

Najib Ariyan Ali Basha said...

hahahahahahhahaaaa.... hahahahaha kelakar kelakar .....ahahahhahaha pengsan!!!

Mediviron UOA Clinic said...

zzzz..... ADOI!!!