nUFFNANG

Thursday, February 28, 2008

Me, Myself & I : Happy BEsday to Me

Hari ini merupakan hari yang istimewa bagi aku. Walaupun tak la semeriah orang lain yang menyambutnya, tp aku syukur kerana Allah swt panjangkan usia ku, masih hidup hingga hari ini.

Ada yang antar sms, itu pun sudah memadai tetapi yang penting dari orang yg paling istimewa....Alhamdulillah, ingat jugak... ;)

Apapun, aku adalah aku. Apa yang aku lalui aku jadikan pengalaman dan sempadan juga pedoman buat aku. TAk kiralah baik, buruk anggapan orang terhadap aku, aku redha ajer lah.

Catatan hari ini bukan nak mengeluh tetapi mengenang kan apa yg tlah aku lalui, dengar, lihat dan rasa.... its ok for me. As long as aku ada kawan yg benar2 menghargai persahabatan, aku ucapkan jutaan terima kasih. :)

Salam buat semua yang juga menyambut Hari Lahir hari ini. Aku di Akademi AN, N9 selama seminggu berkursus, tak dapat nak enjoy sambut besday. Huhuuh..., sebab kat Enstek ni belum ada apa2 lagi semeriah di KL sana..so, syok sendiri ajer la melayan sms dari rakan2.

Apapun, sekali lagi sambutlah salam 28 Februari 2008, genapnya umur aku 2x tahun....ok... :)

***wachaaa***

11 comments:

Aladdin a.k.a. Gustiadipati said...

Happy Birthday Awie...semoga bahagia dan tercapai cita2 dunia serta akhirat (",)

Josh said...

Happy birthday to u Awie.

Ziana said...

Happy Birthday!\Moga pjg umo n murah reseki...

maliksutanmuda said...

Tq tq n so much tq tu u mr Aladin, joah n ziana... :)

Mediviron UOA Clinic said...

Happy birthday to u Awie!! Hope u have a most wonderful year ahead.

Unknown said...

hey bukan kite sume tau ker umur abg berapa, kan post sebelum ni dah beritau umur :D

Najib Ariyan Ali Basha said...

HAPPY BIRTHDAY TO U AWIE...!!!!

orangrawa said...

selamat hari lahir fren....

akupunyahal said...

Happy Birthday..

Mieza's Penny said...

hepi belated besday awie...smga pnjg umur n diluaskan rezeki ek...dan tak lupa dicepatkan jodoh..hiks..jgn mare...:D

Anonymous said...

ye la..belated la...birthday to u awie..smga pnjg umur n diluaskan reseki ek..cepat cepatlah cari jodoh..sian aku tengok ko sorang orang je..