nUFFNANG

Wednesday, February 13, 2008

Selesai di PKNS, Makan dan Makan...

"Huh"....selesai kerja aku. Cuma bos dan kawan aku jer yg belum selesai. Tak per. Sampai masa lunch, "Kita makan dulu"...hehehe.

Masing-masing RM10. MAkan dan minum. Apa bendanya?...
Kyros Kebab. Hari ni tekak rasa macam nak 'mamam' kebab. "ERm, nak daging kambing ker, ayam atau lembu?.." So, kami pun terus mengoder tanpa sebarang was-was....hehehe.
Kebab mix; daging kambing+ayam. Memang sedap. Puas hati.
Erm, tak puas 1, nak lagi..nak lagi..."JAhanam program diet aku..."...ahaks.
NI la bos aku. Hehehe...Sebesar kebab tu, habis plak dia makan. "Mmg sah bos lapaq...."
Kawan aku, Hazree. Dia ni mmg kuat makan, macam aku. HEhe. Tp dia ni makan kuat, badan maintain jer. "Apa rahsianyer?...adakah makan tempe?...atau cucuk sana dan sini?...Oh, tidak..."...
LEpas wktu kerja, singgah jap kat SACC Mall, sebelah jer dengan BAngunan PKNS. Jalan2, tetiba terasa macam nak kunyah sesuatu. Ternampak kedai roti 'Bread Story'. Apa lagi, kami serbu ler....hahaha. Beli roti untuk makan malam nanti..."Apa ntah nama roti ni, tak ingat la..janji sedap. Mmg sedap...lembut sangat"...
So bila dah membeli, terus naik kete dan bergerak balik ke Putrjaya. Sambil sok sek dalam kete, geget, kunyah, lumat dan telan. "Erk, alahamdulillah...nyam nyam"...
Apa lagi, sampai jer ofis, bersiap dan....
***wachaaa***

4 comments:

Ziana said...

lama x mkn kebab...
thats my fav :)

Mieza's Penny said...

nmpk sedap kebab tu..ko pun nak diet ker awie...hahaha..itu ke bos yg ko ckp dulu yg mintak tlg ngan kau dulu ya..muda lg..bolelah tu...hehehe

maliksutanmuda said...

ziana:..sedap kan?...mmg sedap..terliuq ooooo!!!

mieza:...eh bukan yg ni kak...yang lain. MMg saya diet kak. PAsal diorang kata perut saya buncit. Tp ada yg kata comel...heheh!!..

ita.itu said...

aah windu sama kebab..lunch time nak beli la..hehe