nUFFNANG

Thursday, March 27, 2008

Bowling Anyone?...LEts Play Bebeh!!!

HAmpeh tol, streamyx ada masalah la plak. Tak dapat nak update blog. Aku tepon, dari pagi dan malam buat komplen. Nah, amik ko... kene cacian dan makian (padahal tak pun, saja jer)...!!
Semalam aku mc, sbb sakit mata, merah. Entah kenapa..aku tak skodeng sesapa pun. Maybe letih sbb bersengkang mata nak siapkan paperwork...!!
Petang semalam, ada janji ngan seseorang. Teman main bowling kat ARL, Alamanda, Putrajaya. MAin kejap jer, 2 game. Sebab ada tournament jam 6 petang dan 8.30 mlm. Tak puas la main dalam keadaan kelam kabut nie..UWekkk!!!

Argh, Bosan menunggu. Lane penuh la plak. MAin 2 game kat Alamanda, kejap sangat. Tak puas, takde challenge langsung. Erm, last2 aku singgah kat Ampang Superbowl, Metro Point, KAjang.
Kul 10 start main. Dah tiba masa, 5 game aku hentam sorang2 aku. Ha, puas hati aku. Kebetulan plak, punya la ramai pro-bowlers sedang menunjukkan aksi mereka. Ni yang buat aku panas nie...nak lawan?..meh, aku tunjuk sikit taring aku nie,...siap la korang!!! HEhehe!!!

Last frame...suspen nie...!!! Hampeh, last2 open jugak...kalu strike, mau 254...uwaghhhh!!!
Keputusan penuh...5 game...naik turun tu biasa la tetapi strike kali ni agak mudah nak dapat. Spare yang senang pun tak dapat amik sbb hilang konsentrasi dan agak keletihan. Apapun, rekod untuk awal bulan ini, 253...lagi 47 pin sajer...Puas hati>>!!!
Ni bukti. Karang kata aku menipu plak...ahaks!!
PEace Uols...Foto syok sendiri. Hehe. Pulang dengan senyum yang melebar...lepas ni nak buat kejutan lagi..up sikit!!!

7 comments:

ita.itu said...

wahterer ko ye wie...jgn la marah2 org tmnet tuh.hehe

Unknown said...

heh heh

kena tunjuk bukti kaaan.. baru org percaya

:p

Mediviron UOA Clinic said...

sure ke tak skodeng orang?

Josh said...

Waa.. terrer jugak ye Awie main bowling.

I can't access your blog from my office. Kata ada banned word. Maner ada ye??? pelik.

akupunyahal said...

wow.. u re so good.. napa tak cuba bertanding di peringkat nasional and jadi national player?

maliksutanmuda said...

ita:..tq tq. kekadang nasib jugak kak ita. bukan selalu jadi gitu..Tak marah kat diorang, tp geram ada la...

budlee:..yer la. bukan takat ni jer, ada perkara lain pun org tak percaya, cakap saja pun tak guna...manusia oh manusia!!!ahaks

chen:..skodeng diri sendiri ada la...(ha, chen, ko buat apa tu?..oh, skodeng orang yg tengah skodeng ek..hehe!)

josh:..banned word?..saya punya blog ker?..aik, saya leh bukak hari2. tak de masalah pun. lantk la nak banned ke tak. im not addicted to blog.. hehe..anyway, thnks.. :)

MKundang;. thnks but im not good enough. bukan senang nak main ke peringkat tinggi. mesti graded dulu, macam belajar la jugak. kemudian dari level ke level, baru leh masuk national tournamnet...bukan senang yer..tak per, nanti saya buat entry pasal bowling. ok.. :) thnks MalimKundang...

MOLY said...

kita dah lama x main bowling. sok opis pon ada buat bowling tournament ..

tapi kemalasan nya nak poie ..
:D